439 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

Blow / dumpventil ??? Blow / dumpventil ???

Mig og min makker har lige monteret En Rotex med intercooler på en Vr6 2.8 med en blowoff og 0.7 i lade tryk men vi har meget svære ved at styre tomgangen det virker som om at det er for meget tryk ind i tomgang regolatoren ville man afhjælpe det hvis man satte en dumpventil på istedet eller har i andre gode råd Tjek min profil for billeder smiley
På forhånd tak

RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!
Slå lyden til
00:00
/
14:20
LIVE

NOW PLAYING

TOYOTA LANCERER SEKS NYE ELBILER!

NOW PLAYING

VW ID.4 GTX - OVERRASKER!

NOW PLAYING

TIL WAGRAIN OG HJEM I HALLES MINIBUS!

NOW PLAYING

MIN BMW E30 FÅR NY CHANCE

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BYD TANG ER IKKE HELT FÆRDIGBAGT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

STATUS PÅ MIN BMW E30!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

TOPFART I VW ID.3 GTX!

NOW PLAYING

ALFA ROMEO JUNIOR - NOGET ER GALT!

NOW PLAYING

BYD ATTO 2 - OVERRASKER STORT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

AT ANMELDE EN SPRITBILIST!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NOW PLAYING

MERCEDES-BENZ G 580 - 100% ELEKTRISK G-KLASSE!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NY TESLA MODEL Y

NOW PLAYING

NOW PLAYING

POLESTAR 4 MED 1900 KG PÅ KROGEN!

NOW PLAYING

I AUDI A5 AVANT TIL ST. ANTON!

NOW PLAYING

KAN MIN BMW E30 REDDES?

NOW PLAYING

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning 500 kr.
  • Beskæring af 10 m bøgehæk 2.800 kr.
  • Bicycle Adjustments 300 kr.
  • Sætte gardinstænger + gardiner op 1.000 kr.
  • Ophængning af loftelampe 800 kr.
  • Vand under køkkenvask 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Blow / dumpventil ???
  • #1   14. nov 2008 en blowoff og en dumpventil er jo det samme

• #2   14. nov 2008 Hmm, er ventilen dobbeltstemplet?

• #3   14. nov 2008 er bilen kørt ind med den kompressor

styreboxen kan jo ikke finde ud af det ellers

• #4   14. nov 2008 hejsa jamen hva kalder de den såå Bleederventil den hvor man næsten ingen tryk har hvis gasspjældet et lukket
    og nej det er en enkelt stemplet blow off med en lille vacumslange i enden af den

• #5   14. nov 2008 hehe... ved i noget om motorer eller har i bare bikset noget sammen? ;oD

• #6   14. nov 2008 Biler med luftmængdemåler ska bruge dobbeltstemplet. Min kammis 200sx'er gik ujævnt i tomgang da han fik den. Vidste sig at ventil der ikke var dobbeltstemplet lukkede luft ind. Vi skiftede ventilen og problemet var løst.

Om den ventil har været istykker ved jeg så ikke, men problemet forsvandt da vi skiftede til dobbelt

• #7   14. nov 2008 Bleeder ventil er en ventil man sætter ind lige før wategaten til at lukke lidt luft ud så wastegaten tror der ikke er så meget tryk

• #8   14. nov 2008 jepp er trimmet ind men den ruller max op og ned i tomgang og går tilsidst ud Co2 passer og alt med jeg tror det er pga det er fryk hen over tomgangsventilen i tomgang for da er gasspjældet jo næsten lukket

og Ps 279,8 hk og 369nm trækker nice

• #9   14. nov 2008 Jamen det er nu ikk første gang vi arbejder med tryk men normalt har vi rodet mere med Turbo og der har man normalt ikke de problemer

• #10   14. nov 2008 Hej.

Det eneste rigtige der er at gøre på en kompressor bil, er at bruge recirkulerne bow. og gerne 2 til 3 stykker, ellers får du det aldrig til at køre rigtigt i tomgang.. Har selv haft rotrex på min M3, og der havde jeg samme problem inden..

• #11   14. nov 2008 tusind tak Horst det er da et svar der er til at tage og føle på smiley
    kan du så anbefale en bestemt type ?
    det ville være kanon smiley

• #12   14. nov 2008 Der er ikke de vilde krav til dem, jeg brugte faktisk bare de der plastik bosch nogle der sidder standart på vw/audi osv. bare det er recikulerne..

Det er jo fordi den står og pumper en masse luft ind i motoren i tomgang, og de står jo åben i del gas, så de lukker trykket af. samt bilen køre også underligt i del gas uden. Du ser det også på turbo biler, hvor der bliver brugt en dobbelstemplet bow, de har let ved at hakke ved let del gas, men hvis man vil køre med dobbelstemplet, så er det en god ide at montere en recirkulerne sammen med den.. Også er problemerne væk..

• #13   14. nov 2008 Det er bare kanon
    Det vil vi prøve i næste uge såå smiley
    for det er lidt træls at køre med også når hans kone skal ud og trille i den
    hehe

• #14   14. nov 2008 Hehe, ja kvinder forstår ikke sådan noget.. så bliver der bare en masse brok.. smiley

• #15   14. nov 2008 jamen det er jo det hehe
    de han ikk altid samme forståelse hvis det ikk lige spiller 100% hvis de har skulle undvære bilen i et stykke tid pga ombygning smiley

Kommentér på:
Blow / dumpventil ???

Annonce