{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  4efe
  • #2   20. nov 2008 ellers er der lavet en 4efte.. turboudgaven af din 4efe

  • #3   20. nov 2008 der er faktisk manifold og turbo til salg til sådan en her på BG. du skal ind under karked og så tuning.

  • #4   20. nov 2008 Synsmanden -> hehe han vil nok tune den, fordi den er total bovlam sådan en 1300

    Skal det være sjovt i en E10, så skal det være 20v

    R. Lund -> det hedder GSI når vi snakker nyere toyota.

    Jonas -> der er ikke så meget at gøre. du kan skifte motor til starlet turbo 4EFTE

    Eller du kan få en Paseo motor i den. 1,5 5EFE eller 5EHE motorer. den ene af dem har 115hk.


  • #5   20. nov 2008 Har dog set en 4EFE motor herinde som var bygget om til turbo
    Altså ikke motoren fra en Starlet Glanza. men bare alm. Corolla E10 4EFE med 120-130hk

    Sådan en sort en.


  • #6   20. nov 2008 peder b.
    jeps, der kører også en rundt i mt område der er bygget om. er også bare en std 4efe med turbo.
    mener den køre 0,7-0,8 bar... har vidst ca 150 hk


  • #7   20. nov 2008 Om du kører med 4efte eller montere turbo på en 4efe kan squ vare lige meget.
    Stempler er lige dårlige...


  • #8   21. nov 2008 der fåes et komplet sæt til 4efe hos turbomotor. det er dog eksklusiv ic.. men det er da rimelige penge for et sådan sæt... spørgsmålet er bare hvor meget mere du skal bruge end det sæt... vil gætte på smedede stempler, lavere komp. toppakning, ekstra benz dyse til indsugningen eller generelt bare større dyser. en fuelmap computer til den eventuelle ekstra dyse.

    det kan erhverves for lige under 10.000 hvis du selv kan montere og tilpasse det.. sådan lige hurtigt skimmet over.

    / Patrick


  • #9   21. nov 2008 jeg har sel lige solgt min gamle EFE... nu ved jeg jo selfølgelig ikke hvor meget du er ude efter, men min gik rigtig godt og sundt med lidt moderat tuning.. en gennemtænkt indsugning der fik godt med kold luft, og var afskærmet fra at få alt for meget varme.. en banan med powerwrap, og 2" rustfri hele vejen ud så der er ordentligt flow i systemet.. og et par skrappere knaster... derudover kan det godt svare sig at få bearbejdet topstykket og få poleret hele indsugningsforløbet godt og grudigt, for bedre flow... og så prøv at fyre en dåse lindemann instant power ind i den, det renser godt ud, og tager div. små utætheder... jeg har en GSI nu, og 1,3'eren havde selvfølgelig ikke helt de samme heste og moment, men den trak fakstisk ligeså godt, fordi mange af de døde områder var væk, og så var den samtidig til at syne uden at ligge søvnløs...... og ellers har jeg et kompressorkit til salg hvis det er smiley så skal du nok få heste.... held og lykke med det

Kommentér på:
4efe

Annonce