{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.091 visninger | Oprettet:

Udstødning samt Cupindsugning Saxo VTS {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg selv siddet og kigget en del, på bl.a. hi-speed.dk, rallyshop.dk, dtjhandel.dk og sikkert andre.
Men jeg har lidt svært ved at overskue hvor det bedst kan betale sig at købe en bagpotte samt cupindsugning til en Saxo VTS, samt hvilken udstødning der er anbefalelsesværdig.
Nogen der har input?

<b>Mads

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Udstødning samt Cupindsugning Saxo VTS
  • #1   20. dec 2008 Cup indsugning: Simota er et billigt alternativ og jeg vil mene det er godt nok, hvis man vil ud og bruge flere penge på det er K&N jo en mulighed.

Udstødning: Der er jo flere mærker der er gode, såsom: Remus,SuperSprint og Sebring..

Jeg har selv lige fået SuperSprint på min Pug 206 og det er altså kvali, den passer perfekt og sidder som den skal og så er lyden rigtig lækker uden at være overdrevet. Jeg har haft en Saxo hvor jeg satte en Asso potte på og det vil jeg ikke anbefale, den passede ikke særlig godt så den hang halvvejs nede på jorden og ikke helt ovre i siden så den udskæring der er i bagfangeren standard passede den slet slet ikke i og så larmede den i stedet for at lyde godt syntes jeg.

• #2   20. dec 2008 simota cup indsugning kan rigtig anbefales, ga 5hk i min 206

• #3   20. dec 2008 Jeg vil sige at man ikke skal satse på at få flere heste, måske kan man få det på papiret men tror ikke på det er noget men kan mærke. Men du får en helt anden lyd.

• #4   21. dec 2008 Ali G:

Hvodden hulen i helvede ved du det gav 5 hk ???

HansPassatTDIHald

• #5   21. dec 2008 www.hsshop.dk

Kommentér på:
Udstødning samt Cupindsugning Saxo VTS

Annonce