Færstehjælp til Golf {{forumTopicSubject}}
Hey..
Så kaster jeg mig ud i et nyt projekt. Min Golf 1 Cabrio skal have en Bypass-operation. (!)
Min mekaniker har lavet nedenstående plan, og jeg vil høre om i har forslag til forbedringer eller alternativer?
The plan:
Obtain 1.8 16 v injection engine ( golf II )
Rebuilt head , cam shafts, ( maybe replace valves ) if needed.
Plain engine head.
Replace plane bearings.
Replace of cylinder coils.
Converting engine mounting.
Removing of fuel injection system.
Replace suction manifold for installing webber ( or similar)carburetor.
Polish suction manifold and exhaust manifold.
Installing advanced air intake.
Main service for gearbox.
Effect:
We can obtain 110-130 HP , but main purpose of those changes is growth of torque up to 40 % so it makes driving more pleasant and comfortable.
maj 2004
Følger: 80 Følgere: 317 Biler: 4 Emner: 1.391 Svar: 13.688
okt 2004
Følger: 229 Følgere: 238 Biler: 13 Emner: 156 Svar: 9.051
opboring til 2,0 eller 2,1
høj kompremerede stempler
stål top pakning
Bearbejdet top stykke (plan slibning og bearbejdning af ind og udstødnings kanaler og evt større ventiler.)
276 graders knaster med justerbar takthjul
Strrammere ventil fjedre
4-2-1 banan af kvalitet super sprint eller lign
2,5" udstødnong super sprint eller lign
anden krumtappe med større slag længde evt forstærket
andre plejlstænger evt osse forstærket
så optimeret tændings anlæg og nogle weber karburator 45 eller 48 mm eller du kan vælge og smide spjæld huse på med komplet motor styring
Lettet sving hjul
Forstærket kobling en god gearkasse evt med spær i
så skal den nok smide over 200 hk når den er færdig
feb 2006
Følger: 40 Følgere: 36 Emner: 7 Svar: 291
Færstehjælp til Golf