{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
712 visninger | Oprettet:

Nogle rettelser til denne opsætning? {{forumTopicSubject}}

Kom med rettelse hvis der mangler noget... Regner med de 260 hk ved lavt tryk og 290, måske 300hk ved højt tryk... Kom med facts osv er ikke den mest vidende indenfor turbi verdenen endnu
Turboprojekt: 1.8T motortype AEB - (Langsliggende motor)

T3T4 Turbo med intern wastegate (T3/T4 Turbo med A/R0. 63 turbine - Kompressor in51 ex76 - 250-350hk )
Turbo manifold
Blow off HKS
Tilhørende Luftfilter
430ml dyser
N76j ventil -
MF2 Ultra benzin styring
Extern benzin pumpe 200L -
Intercooler 90mm tyk og 680mm total længde.
3" forrør uden kat


Rør, slanger, olieslanger, pakninger + diverse og indkøring af motorstyring selv....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nogle rettelser til denne opsætning?
  • #1   24. jan 2009 Hvad skal du med MF2 på sådan en motor.. det er klamp efter min mening.
    I med størrer pumpe i tanken, også nogen 440ml dyser, og så få chippet ECUèn... OGså ville jeg nok vælge en Garret GT2860RS lader eller en 2871R..


  • #2   24. jan 2009 Kim > Okay er det ikke nødvendigt med det MF2 system da? Hva med benzin trygs regulator eller er det ikk nødvendigt ved de hk? Turbo er købt så den bliver det, og med de hk burde en extern pumpe klare det med den originale

  • #3   24. jan 2009 DU kan jo smide en org 3.5 bars regu i fra bosch eller en justerbar 3-5 bar. du kan sagtens smide en extern pumpe på. men hvorfor ikke give det par hundrede mere og på en upgrade pumpe i tanken.
    MF2 høre ikke hjemme på sådan en bil, har lavet mange styringer nu, og de køre fantastisk med den org ECU bare chippet. også som der bliver skrevet, upgrader dit udstødnings system.


Kommentér på:
Nogle rettelser til denne opsætning?

Annonce