{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilke tunings firma er bedst?
  • #1   26. jan 2009 det er der vel delte meninger om. har hørt meget godt om landberg, ville jeg vælge!

• #2   26. jan 2009 mike S var det hos Landberg de havde skrevet ekstre på eller hva?

• -Daugbjerg -
    -Daugbjerg - Tilmeldt:
    dec 2007

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 96
  • #4   27. jan 2009 Mike S: Hvor har du hørt det fra? Har aldrig hørt nogle kunder klage over vort felt. Vi bruger et Optima-felt ligesom RH og måler generelt meget ens som dem. Har endda kryds-tjekket med RH og med NAAK'en og vi lå indenfor en halv procent af NAAK'ens.
    Men jeg husker da en sag om en Altea FR som var chippet hos RH, den målte jeg med chip til 179hk og originalt til 172hk. Så lavede jeg en fil og så havde bilen 202hk og kunden var glad. Han var dog ikke så glad for at have fået en tuning først med 7hk. Så det kunne jo være det var den sag der havde skabt grobund for disse rygter? smiley

• #5   28. jan 2009 Thomas: Har en anden "tuner" ikke formået at hente mere effekt ud af en bil du før har har haft fingrene i smiley

Problemet er at man ikke kan skære over en kam og sige A er bedre end B. Både A og B har sine styrker, det afhænger af hvilken bil og hvilket setup man har. Mit indtryk (og det kan godt være det er galt) er at RH er bedst til de langhårede specielle opgaver, mens Thomas er bedst hvis man kommer med en std. bil og vil have mere træk i skuden.

Jeg ved at RH altid har en emulator på når de chipper, på den måde kan de dels lave live "chipning" og de kan lynhurtigt kortlægge mere eksotiske områder af chippen.

Kommentér på:
Hvilke tunings firma er bedst?

Annonce