{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  intercooler?
  • #1   30. jan 2009 Det køler den luft du tvinger ind i motoen. det giver hk og gør du kan få din motore op og yde mere:)

• #2   30. jan 2009 ah great det ska jeg da have hehe

• #3   30. jan 2009 hvor mange heste oven i hatten giver sådan en

• #4   30. jan 2009 Du kan ikk sige det giver noget bestemt antal hk. Kommer an på hvor effektiv den er, hvor godt flow der er i den osv osv osv. Men det skader ihvertfald aldrig.. smiley

• #5   30. jan 2009 du har jo intercooler monteret.. Så du vil bare ha en større ..?

• #6   30. jan 2009 Ny større intercooler er ikke altid lig med koldere luft.

det er meget nemt:
    find termometer frem, mål luften før og efter IC

Skriv temperaturene på forumet, og spørg så igen om der er nogle der mener en anden IC vil kunne gøre luften koldere. end den er nu.

• jens o
    jens o Tilmeldt:
    mar 2006

Følger: 1 Emner: 20 Svar: 73
    #7   30. jan 2009 hvordan kommer man lige ind før ic og efter og måler temp,har man specielt udstyr til det,ku godt tænke mig at prøve det på vr6eren

• #8   30. jan 2009 Det kan ikke altid betale sig at sætte en større IC på. Det kan tværtimod give en omgang turbotøven... En IC med samme kapacitet, men med en bedre placering er meget mere interessant. Man skal også tænke på rør føringen. jo større og længere rør jo mere skal turbo'en arbejde for at lave tryk.

• #9   2. feb 2009 NEJ NEJ tænk dig nu om før du svarer..

En 1.8L motor som tager 3000 omd/min suger ca 90L luft i Sek. et par liter extra intercooler gør sku nok ikke det helt store..

Det er jo kun en gang den skal fyldes... så det har næsten ingen ting at sige, hvor stor din IC er.

Med mindre du kun køre bane ræs, og det er 1/10 af et sec der tæller..

Kommentér på:
intercooler?

Annonce