1.656 visninger
|
Oprettet:
kina t3/t4 top VS kina t3/t4 turbo {{forumTopicSubject}}
hej
jeg har besluttet mig for at prøve en kina turbo.
forskellen på de 2 turboer skulle efter hvad forhandlerene siger være at en top er med intern wastegate .
de skulle så begge 2 være med turbine trim 73 a/r 0,63 og kompresser a/r 0,50.
nu har jeg surfet nette tyndt, og så vidt jeg kan læse så har en t3/t4 top turbo et kompresserhus på a/r 0,60 og er opgivet til max 400hk , hvor en ren t3/t4 er opgivet til 350hk ?
på diverse billeder af de 2 turboer , kan man også se at diameter/indløb på kompressersiden er større på en t3/t4 top turbo ?
mar 2005
Følger: 95 Følgere: 92 Biler: 3 Emner: 46 Svar: 5.176
sep 2003
Følger: 24 Følgere: 22 Biler: 11 Emner: 21 Svar: 75
apr 2006
Følger: 80 Følgere: 86 Biler: 7 Emner: 27 Svar: 1.876
mit tidligere projekt var udelukkende opbygget af dyre mærkevarer , og denne gang vil jeg ikk bruge de dyre stumper , men prøve at lave et lavt budget projekt
med en brugt turbo ved man jo slet ikk hvor man står .
men tilbage til spørgsmålet , er der forskel på de 2 turboers opbygning ?
apr 2006
Følger: 80 Følgere: 86 Biler: 7 Emner: 27 Svar: 1.876
jeg kan bare ikk forstå at den skulle være med et kompresser A/R 0,50, for den har jo et større indløb end en alm t3/t4 så jeg tror en t3/t4 top er med A/R 0,60
apr 2007
Følger: 6 Følgere: 49 Emner: 20 Svar: 520
Hurtig
Billig
Pålidelig
apr 2006
Følger: 80 Følgere: 86 Biler: 7 Emner: 27 Svar: 1.876
ja det er jo ikk nemt at se på billeder , der set det ud som om indløbet er cylindrisk på en t3/t4 top
apr 2007
Følger: 6 Følgere: 49 Emner: 20 Svar: 520
Narhh Der findes ingen billige Mazda med W-Power.
kina t3/t4 top VS kina t3/t4 turbo