{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.026 visninger | Oprettet:

E30 Megasquirt...??? {{forumTopicSubject}}

Er der nogen der kender noget til Megasguirt motorstyring?

Det er til en bmw e30 fra 88 2.0 med motronic styring- der er monteret en skarp knast samt en banan, og har fået fat i et sæt spjældhuse, men så er problemet jo med luftmasse måler mv da jeg gerne vil køre med åbne tragte smiley

Kan Megasquirt bruges her?

Hvor meget skal skiftes?

Hvad med stik fra original motorstyring mv. ?

Har fundet en her : http://www.loddekolben.dk/megasquirt.asp

OG kan godt lide prisen smiley MEN kan den mon bruges????????

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  E30 Megasquirt...???
  • #1   27. feb 2009 Ja det kan bruges, det kan fås billigere mange steder, men hold dig fra alle dem der selv laver nogle elendige print der ikke er coatede og fyldt med koldlodninger, det har jeg desværre set for meget af smiley

• #2   27. feb 2009 den kan sagtens bruges ledningerne skal du klippe over fra dit orginale motorstyrings stik og lodde sammen med det stik du får med til ms også er det bare indkøring

hvad mærke spjældhuse montere du

• #3   27. feb 2009 325ix

Så er der diagrammer med over hvad ledninger der skal hvad eller? For synes nemlig der er pænt mange ledninger i mit motorstyrings-stik :-0

Sætter man den så bare til en PC og indstiller værdierne eller? (ja jeg er helt grøn på det her område)

Spjældhusene er nogen jeg har købt af en der har lavet den selv, de er ikke helt førdige, men der er manifold, huller til dysebro og 6 spjæld, så mener ikke det kan være så svært at lave det færdig smiley

• #4   27. feb 2009 Hvis du er helt grøn, skal du nok lige et smut forbi en der ved hvad han snakker om, ellers kan det blive RET langhåret smiley

• #5   27. feb 2009 du kunne prøve at snakke med www.stage3.dk

• #6   27. feb 2009 Hmm.... Stage3dk lyder ikke så dumt! Må prøve at høre om de kan hjælpe, og forklare lidt nærmere smiley

• #7   27. feb 2009 de skal nok kunne hjælpe dig. da de laver en del Bmw!
    og det jeg har set de har lavet ser meget fint ud.!

• #8   27. feb 2009 jeg kan klart anbefale henrik gm's bokse har selv haft sådan en svend på min golf 4 turbo. den lavede 350hk med gt2860rs sættet hvor man normalt ser 300-320 jeg er sikker på boksen var med til et rigtig godt resultat, men ms er ikke bare lige. regn med at have bilen stående en måneds tid og der efter vil du nok bruge det meste af et år før du ikke mener du kan mappe den bedre. køb dig også en wide band blandingsmåler ellers er du på herrens mark når du skal i gang med at køre bilen ind.

• #9   27. feb 2009 henrik gm = http://boost-it.dk

Kommentér på:
E30 Megasquirt...???

Annonce