{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pug 206 bananmanifold
  • #1   3. mar 2009 din kat ryger jo automatisk af når du montere banan manifold på din bil. den sidder som en del af den originale manifold.

• #2   3. mar 2009 ja ja det ved jeg godt men det jeg vil frem til er giver det noget på den eller mister den effekten ved godt den sidder helt oppe forand nemlig

• #3   3. mar 2009 Casper N: Det var da noget mærkeligt noget at skrive. Manifold og forrør sidder sku ikke sammen. Det gør forrøret og katalysatoren og du kan sagtens skifte til banan uden at skifte kat.

Jeg havde det monteret på min sammen med erstatningskat, mellemrør og bagpotte og det gav ikke andet end 5 hk. Så hvis ikke du laver andet ved motoren så kan det være ligemeget for du mærker ikke de par hk det giver. Dog får den lidt bedre lyd. Nit blev solgt igen efter den blev målt med det på.

• #4   3. mar 2009 på med en racerkat sammen med bananen så er det skid overstået

• #5   3. mar 2009 jesper c takker det var lige det der jeg ville frem til for ved ikk om jeg gider og have lavet så meget ved min sys den køre skide godt som den køre nu nemlig ville godt man lige kunne hive lidt ud af den uden alt alt for stor indgreb men det er jo ikke en banan der er løsningen så

• #6   4. mar 2009 jesper c: på en S16 sidder katten i manifolden og ved køb af supersprint banan manifold erstater den katten... så kasper har ret, det jo ikke samme motor som din gti.. jeg ville vælge en supersprint manifold rustfri det lyder godt

• #7   4. mar 2009 jamen det jeg er ude på det er jo lidt mere effekt men sys ikke 5 hk er meget og på nogen giver det andre mister ved og pille katen af

• #8   4. mar 2009 ahh det så min fejl. Men så er det jo bare om man vil ofre de kr det så koster for supersprint. Men med det, så er der jo papirer på at det forøger effekten

Kommentér på:
Pug 206 bananmanifold

Annonce