{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
374 visninger | Oprettet:

Toyota Carina E 1,6 - ALT hjælp ønskes {{forumTopicSubject}}

Jeg står i den situation at jeg til næste år skal begynde på en ny skole, desværre er det sådan at timerne der over ikke kommer til at passe med bus tiderne, så jeg ikke kan nå hjem og på arbejde med bus.

Eftersom jeg har et kanont arbejde, vil jeg meget gerne beholde det, og derfor er jeg nødsaget til at anskaffe mig en bil, og jeg er faldet lidt for en ToyoToyota Carina E 1,6(5dørs) men det er sådan at jeg ikke aner en skid om hvor og hvilket udstyr man kan smide på sådan en.

Så det er derfor jeg vælger at skrive til jer her inde, kan i komme med nogle links eller andet der kan hjælpe mig med at få bilen "up 2 date"?

Jeg har bestemt mig for at jeg endten vil give mig igang med at ordne motoren, eller lave en fed body på den, jeg vil ikke igang med begge dele, og eftersom jeg ikke aner en skid om motore så tror jeg at jeg vælger at starte med dens karosseri!

Så hvor skaffer jeg diverse ting at smide på sådan en vogn?
/links
/ideer
/foreslag
/andet hjælp
Alt kan bruges, også selv om det er angående tuning eller andet! Det skal så lige siges at jeg ikke har eller kender nogen der har muligheden for at kunne skille bilen helt af og derved hjælpe mig med en masse, jeg har kun mig selv og min 2 brødre og det er det, så hvis det er noget med at tage motoren helt ud, så tror jeg godt at jeg kan sige det ikke sker, det kan jeg bare ikke!

Takker for alt hvad i kommer med!
AmbY

PS: Jeg glemtelige at jeg skrev den her første gang i "styling" men da jeg jo gerne vil vide lidt om tuning også til den (somjeg skriver) så smider jeg lige denne tråd op her inde også!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Toyota Carina E 1,6 - ALT hjælp ønskes
  • #1   14. jun 2005 Dette vil pynte på din Carina E.
    Sænkning på 30-40 mm
    17" alufælge
    Hækspoiler
    Skørtesæt fra TTE
    Eller som det Teddy her på BG har på!!!
    Sportsudstødning.

Men kig lidt på de andre Carina´er her på bg. der må være mulighed for inspiration....
    Held og lykke med projektet

• #2   15. jun 2005 Takker for svaret, er da klart noget jeg vil tænke nærmere over.

Det skørtesæt du nævner (TTE) er det noget du har et link til eller er det noget man skal ud og kæbe sådan gennem en forhandler der ikke har en hjemmeside?

Hvad angår inspiration her fra siden, så tro mig har fået en MASSE, men ved bare ikke en skid om hvor jeg skal få det hele fra!

Og så lige hvad angår sutter og udstødning, så ! -JA- ! der skal klart nogle fede fælge på og så en ok udstødning.!

Det første jeg tror er at der kommer ny udstødning og der efter indsugning i den, det er altid der det er nemmest at score lidt HP's!

Mvh.
    AmbY

Kommentér på:
Toyota Carina E 1,6 - ALT hjælp ønskes

Annonce