{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mont af turbo ur og ladetryk.
  • #1   15. apr 2009 Uret kan du montere på en vakumslange på indsugningsmanifolden. Det er det nemmeste. Den behøver ikke sidde nede ved turboen.. Og samme sted kan du også tage vakum til styring af blowoff fra..

    Du må prøve at skrue på stangen og se på uret når det er monteret. Kan ikke huske hvilken vej den skal..


  • #2   15. apr 2009 Uuuumiddelbart, så er sidste billede en magnetventil, dvs. Den styrer dit ladetræk (Eller, noget andet styrer magnetventilen, som styrer ladetrykket) - Derfor skal du IKKE forsøge at ændre dit ladetryk ved at skrue på din wastegate, da det er dit grundladetryk (Som magnetventilen sørger for at der bliver gået ned til i tilfælde af fejl).

    ^ Er med forbehold for at jeg ikke aner hvor klogt sådan en maskine er sat op, men magnetventilen skulle gerne være til at sænke trykket, men samtidig tillade at der kan køres med højt tryk, uden risiko for tændingsbanken - Alt efter hvordan den er styret.

    Turbour skal du bare sætte på en slange (Køb et t-stykke og træk en slange ind i kabinen) oppe fra din indsugningsmanifuld.


  • #3   15. apr 2009 Blowoff kan du enten montere på et trykrør efter intercooleren, gerne så tæt på gasspjældet som muligt, eller også hvis der er en "udgang" i gasspjældet til det (Altså et stort "hul" hvor du kan montere et stykke slange på og så over i din blowoff).

  • #4   15. apr 2009 Ok - tak for svar

Kommentér på:
Mont af turbo ur og ladetryk.

Annonce