{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.193 visninger | Oprettet:

Golf 4 1,8 t tunet til 325 hk {{forumTopicSubject}}

Hej har stillet lignende spørgsmål før, men fik ikke helt styr på det, så prøver igen, håber på mere held denne gang.

Jeg har nogle spørgsmål ang. en golf 4, jeg er muligvis ved at erhverve. Den er tunet til 325 hk, ca? hvilket er mange, og derfor er jeg i tvivl om holdbarheden, derfor stiller jeg nogle spørgsmål, som jeg håber i kan besvare.?

her er Opstillingen:
-Garret GT2860RS Turbolader
-Støbt turbo manifold
-Aquamist race version vandindsprøjtning
-Større dysser
-Ekstern Benzin pumpe
-NKG tændrør
-2,5" udstødning
-400 cellers racekat
-3"forrør
-Intercooler
-3" trykrør
-Bruno Hansen Blow off
-E-boost 2 ladetryksstyring
-Trykure
-HKS luftfilter
-3" luftmængdemåler hus
-4"bagpotte
-Kraftigere motorophæng
-Silikoneslanger
-RH motorstyring
-Omdrejningsbegrænser flyttet til 7000 omdrejninger
-Beholder med 50/Vand-50/Metanol til aquamisten (slår til ved 0,5 bar)

Virker som ting der er af god kvalitet, og motoren er vist ombygget ved Nordic turbo.
Jeg tænker på ?
- Gearkassen? den kan vel ikke holde til det store pres?
- Trækaksler`?
- Blokken generelt,?
- Svinghjul?
-generelt slidtage?

Ombygning er sket for 20000 km siden, og den kan justeres i ladetryk fra 0,75 til 1,25?

Har hørt noget om at blok og gearkasse er bygget fra fabrik til at kunne holde til 400 hk?
Håber meget nogle kan være behjælpelig med disse spørgsmål, gider ikke købe en fuser hvis det er?

Mvh Thomas


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Golf 4 1,8 t tunet til 325 hk
Kommentér på:
Golf 4 1,8 t tunet til 325 hk

Annonce