{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
793 visninger | Oprettet:

Flere heste i ny Golf GTI {{forumTopicSubject}}

Hejsa.

Jeg overvejer meget kraftigt at købe den nye Gol GTI med 210 HK. Eneste problem er, at jeg har bestemt mig for, at min næste bil skal være hurtig, rigtig hurtig (efter mine krav ;o)

Er der nogen der ved hvordan man kan få omkring 300-350+ HK i denne bil, uden at det skal koste en hel bondegård. Er klar over at en chip kan gøre det for ca. 250 HK, men der skal mere til hvis jeg skal have mig sådan en bil.

Har rigtig lidt forstand på den slags, så håber en af jer derude har et godt råd eller forslag til noget seriøst tuning, ikke garage tuning, det skal være noget der duer og ikke mindst holder.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Flere heste i ny Golf GTI
  • #1   17. maj 2009 Nordicturbo - skal nok komme med noget kit, hvis han ikke allerede har det

• #2   17. maj 2009 Det er da en turbo ikke? Så skulle det være indenfor rækkevidde. Op med ladetrykket og så skal vejrtrækningen forbedres, så er du godt på vej. Men du kan rende ind i at den originale turbo ikke kan levere nok tryk og så skal den jo udskiftes med en større, og det koster jo lidt...

• #3   17. maj 2009 kontakt jacob fra jvk han har rigtig styr på vw :O)

http://jvk-tuning.dk/

• #4   17. maj 2009 Hmm, det er primært fra bunden det skal være sjovt, mon ikke DSG kan hjælpe til med, at det hele ikke går op i hjulspond, for så kan det jo være lige meget.

Kan motoren holde til at man piller ved turboen eller sætter en større på, jeg ønsket jo ikke at smadre det hele.

Alternativet er at hente en tysk R32 med HGP, men jeg kan sq ikke gennemskue afgiften til gule plader, og i det hele taget mulige problemer med sådan en fætter.

• #5   17. maj 2009 Der kan sagtens laves en hel del HK på den motor

Op til 350HK på standard indmad, og derefter skal du skifte plejlstængerne. Stempler følger fint med til højere effekt

Udover det er DSG for fedt at køre med...

• #6   11. jun 2009 hvem siger fwd og 300 hk ikke hænger sammen? Jeg har da set en fwd'er med 850 hk sætte igang og køre 11 sekunders tider uden at lave spind? Sær holdning at fordi vi har 300 hk kan den ikke få fat i de 2 første gear! Prøv at se den nye Focus RS! 305 hk og fwd og den tæsker den gamle cossie til ukendelighed på bane og med tiderne! 0-100, 0-200 og så videre

Kommentér på:
Flere heste i ny Golf GTI

Annonce