{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Blowoff spørgsmål
  • #1   18. jul 2005 den første er gti 16 v når det er gti såå stå t vel for turbo eller er jeg helt der ude hvor jeg har misforstået noget ??????


  • #2   18. jul 2005 oki hehe mente bare at t i gti stod for det... oki men skulle jo lige spørge fra en kammi såå han ved for jeg viste det heller ikke lige.... men tak for svar


  • #3   18. jul 2005 ved du hvilket såå... så han ved for er ved og ska købe en golf gti 1,8 16 v som har kørt 157.000 km som er fra 87 til 20.000.- eller en gtd fra 91 som har gået 150.000 km med intercoller og meget mere til 30.000.- hvilket ville vare bedst og købe...

  • #4   18. jul 2005 Drystin: Det med at en bov ikke siger noget ved lavt ladetryk, passer ikke helt.. På min siger det pift selvom jeg stadig er i vakuum, og også når den kun lige kommer op på 0,1 bar siger det næsten lgie så højt som når den kommer op på 0,8 bar. Så tror du har været uheldig med den bil du har kørt i, der har gjort sådan.

  • #5   18. jul 2005 oki men hvilket ville vare bedst og købe... de begge biler stå kanon i stand og alt det der... haløj med body kit sænket og fælg 17 t og meget mere hva ville man såå helst købe ???????? for min kammi er sku forviret

  • #6   18. jul 2005 Hvis det var mig, ville jeg vælge gti'en, men hvis din ven skal køre lange ture hver dag, skulle han nok vælge dieselhakkeren.

  • #7   18. jul 2005 jeg siger tak for svar såå jeg kan sige det vider til kammi såå han har noget og gå efter.....

    men vis nu der kommer banan på gti kan der såå komme blowoff på ???


  • #8   18. jul 2005 Dennis G: nej, der skal være turbo på, før du kan få en blowoff på, og det er der ikke på en gti, heller ikke med bananmanifold smiley

    Hvis du går ind på min profil og kigger på billedet af mit motorrum, kan du se en lille rund dims der sidder på udstødningsmanifoldet, sådan en skal der sidde, før man får nytte af en blowoffventil smiley


  • #9   18. jul 2005 jeg siger igen tak.... hehe jeg ved det nemlig ikke... og ska bare spørge fra en ven såå han ved noget om det da hen ikke lige er såå vildt inde med biler.....

  • #10   18. jul 2005 lasse den kan da ikke pifte når du stadig har vaccum i manifolden

  • Has san
    Has san Tilmeldt:
    apr 2004

    Følger: 1 Emner: 89 Svar: 1.199
    #11   18. jul 2005 GTI - Gammel Træt Indeni...
    GTD - Gammel Træt Diesel....


  • #12   21. jul 2005 Lasse N..

    Jeg håber da ikke at din Blow Off sidder på udstødningsmanifoldet, for så pifter den jo hvergang du giver GAZ, tror du ikke nærmere at den er sat på trykrøret mellem Turbo og indsugningsmanifoldet :o)


Kommentér på:
Blowoff spørgsmål

Annonce