{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  tuningsboks
  • #1   18. jun 2009 Få lavet en OBD tuning istedet hos www.landberg.dk

En boks snyder bare dyserne til at levere mere diesel, du får ikke højere ladetryk kun med en boks og den vil komme til at ose en hel del

• #2   18. jun 2009 jamen er det ikke det du selv har med den utune boks fra landberg??

• #3   18. jun 2009 det kan jeg så lige fortælle kim H ikk er helt sandt.. hehe mange dieselbiler tilpasser selv turbotryk når den får mere sovs (hvis den boks man montere også har forbindelse til massemåleren) den jeg satte på min er en sanco mener jeg den hedder, og det er altså noget der virker..
    var ikke meget for det i starten fordi det er jo den nemme løsning, og alle folk snakker om maskinerne ikk kan klare det men ja jeg tog chancen og prøvede og det virker sku hehe.. self slider det mere på både dyser motor gearkasse osv. men altså man kan ikke få det hele.. men en go ide er også en ladetryksur.. min køre std. 102 hk 250nm og 0,8 mener jeg er max tryk.. med chip (skruet helt op) 149,2 hk 354,6 nm. med 1,5 bar.. det var så lige voldsomt nok for en std turbo så skruet den lidt ned.. en ting der dog er et minus er røgen.. det ryger sygt meget (billeder i min profil) men der er alligevel lidt fedt hehe..

• #4   18. jun 2009 www.landberg.dk han har også nogen ALDELES GLIMRENDE bokse skal jeg hilse og sige ... Startede med en Landberg boks og fik senere en ODB. Boksen var go' men Landbergs ODB var fantastisk.

• #5   18. jun 2009 hvad med bsr hvad siger folket til dem

• #6   18. jun 2009 En u-tune boks er en boks der indeholder både standard og tunet program til motoren. Så der er lavet en OBD tuning på den, og så har jeg muligheden for selv at veksle imellem programmerne med boksen

En boks kan være en okay løsning, men jeg ville personligt aldrig smide det på min bil da den ikke får justeret alle parametre på samme måde som en OBD/chip tuning vil gøre det

• #7   18. jun 2009 jamen kim er det ikke sådan en du har på din bil nu måske

• #8   18. jun 2009 utune er jo bare i samme stil som bsr tilbyde ik der jo ikke nogen forskel kun i pris og kvalitet så er spørgsmålet hvad der bedst LANDBERG eller BSR??

• #9   18. jun 2009 Jo jeg har en u-tune boks, men det er ikke en boks der sidder på motoren på samme måde som en tuningsboks til en diesel hvis det er det du tror ?

Og baseret på egne erfaringer og hvad andre siger ville jeg helt klart vælge landberg

• #10   18. jun 2009 ville bestemt også sige OBD optimering er det bedste meeeen den billige løsning virker jo også:b

• #11   18. jun 2009 Hmm har selv en golf 4 TDI 110 HK, jeg havde en boks på fik den rullet en dag til 123 hk, det mente jeg ikke var ret meget så tog boksen af og satte den på feltet igen, der havde den 124. Så snakkede jeg med en der kunne skifte nogle små chip ud i motorstyringen så den fik 143 hk. Ganske rigtig så fik den rullet igen til 143,1 hk. Det skete nede til DHB.
    Det skal så siges at min bil lige er lidt for gammel til OBD programering, Så min erfaring med boks chipning er ikke specielt positiv. smiley

Kommentér på:
tuningsboks

Annonce