{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
677 visninger | Oprettet:

Golf 4 110 tdi , {{forumTopicSubject}}

jeg kunne godt bruge lidt flere krafter i bilen.
jeg så for et stykke tiden her inden en golf 4 tdi der havde fået modificeret motoren lidt så den gik med end 200 hk,

hvem laver sådant nogle opgraderinger,

jeg har været inde kigge på foreskellige sider men kan ikke rigtigt finde noget

evt. nogle der kan hjælpe , tak for forhånd smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Golf 4 110 tdi ,
  • #1   16. jul 2009 hov:)
    tak på forhånd

• #2   16. jul 2009 Er du sikker på, det var en 110 hk motor, der ydede 200 hk? Synes at have hørt, de ikke kan holde til ret meget mere end 140-150 hk, med mindre der skiftes en hel masse dele.

Min 150 hk kan til gengæld chippes til næsten 200 hk smiley

• #3   16. jul 2009 jeg ved ikke om det var en 110 hk smiley , men jeg villig til at ofre lidt lidt på den smiley større turbo, intercooler, dyser, knaster, kobling osv

• #4   16. jul 2009 Ja ja, men problemet ligger sandsynligvis i, om selve motoren kan holde til det. Én ting er at udskifte alle de ting, du nævner - og så skal du måske have ny krumtap og bla bla bla ...

En pumpe-dyse som min er noget lettere at tune. Den har også stålkrumtap og alt muligt fancy...

• #5   16. jul 2009 Prøv at kigge ind på vagcars.dk og se om ikke der er nogen der har lavet lidt derinde. Ellers er der i hvert fald folk med viden om diesel tuning

• #6   17. jul 2009 http://bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=148058

kan sagtens lade sig gøre hvis man har forstand på det!!

• #7   17. jul 2009 på vagcars.dk er det en fyr "michael" der har ca 240 hk i sin 100 hk fabia tdi smiley ..

dette kræver større turbo, dyser, kobling, svinghjul, MAF, intercooler osv..

regn med 30.000 kr i en 100 hk TDI.

Men din 110 kan få 145 hk ca og vel 300 nm.. og går nu også godt med optimering...

Kontakt evt for optimering af TDI... Din kan laves med 3 programmer, som du selv kan skifte imellem..

kontakt --- >

------------------------------
    OBD tuning Århus - Vejle
    Apfolmer@hotmail.com
    ------------------------------

Kommentér på:
Golf 4 110 tdi ,

Annonce