{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
9.918 visninger | Oprettet:

chiptuning af BMW 330d {{forumTopicSubject}}

hej skal have chippet min vogn men har tænkt lidt på om hvorvidt det har noget at sige hvor man får gjort det eller hvem der gør det? har overvejet schmiedmann eller dansk turboteknik så hvis i har nogen erfaringer med noget eller hvad der best kan betale sig, både ang pris og effekt?

tak

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  chiptuning af BMW 330d
  • #1   4. aug 2009 www.rh-motorsport.dk

der er pris og effekt i deres chip liste

• #2   4. aug 2009 Landberg

• #3   4. aug 2009 Landberg har nu også lavet en del BMW ....

• claus V
    claus V Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Svar: 12
    #4   9. aug 2009 Som svar på det med at vi fra Landberg skulle få hjælp fra andre tunere:

Vi har på INTET plan nogen som helst tilknytning til andre tunere. - vi laver alle filer selv og har derfor bla. de kraftigste og mest velkørende filer til f.eks bmw 330d (184, 218, 232hk) - et eksempel på en 325d med 197 hk, så giver vi den 304hk, nævn gerne en anden tuner i DK som har den viden der skal til for at få de kræfter ud af den - de andre tunere vi har kendskab til får ca. 280hk ud af en 330d smiley

Claus, Landberg.dk

• claus V
    claus V Tilmeldt:
    sep 2007

Følger: 1 Svar: 12
    #5   12. aug 2009 Det handler ikke om bilen har maks effekt eller ej - den omtalte bil havde store problemer med partikelfilteret, da den kom hos os pga at bilen var chippet vha rekalibrering af tryksensoren (nøjagtig det samme som en tuningsboks gør!!). Og da motoren en fuldstændig magen til en 232hk 330d motor så kræver det indsigt i hvordan en Bosch motorstyring er bygget op for at lave den samme effekt på den som en 330d smiley

Claus, Landberg.dk

• #6   7. sep 2014 Rh motorsport er klar Danmarks bedste diesel bmw tunere. De lavede 280 hk og 600nm på min e46 330 cd med 204 hk og 410 nm. Og det kørte utrolig velkørende. Så RH Motorsport vil jeg foretrække. smiley

• #7   9. sep 2014 tråden er 5 år gammel-den har sikkert været omkring RH:-)

Kommentér på:
chiptuning af BMW 330d

Annonce