{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
971 visninger | Oprettet:

Til dem som kender til turbo. {{forumTopicSubject}}

Hey bg...

Så lige på det her turbo kit:
http://cgi.ebay.de/TURBO-KIT-HONDA-D-SERIES-FOR-CIVIC-INTEGRA-BRAND-NEW_W0QQitemZ170346520996QQcmdZViewItemQQptZUK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM?hash=item27a971a1a4&_trksid=p3286.m63.l1177


Er der nogen som ved om det er et godt kit? Eller er det bare billig lort? (Har ikke så meget forstand på turbo smiley ).

Andre kit forslag er velkommen hvis dette jeg har linket ikke er godt. (honda del sol D16z6).

tak for jeres tid...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Til dem som kender til turbo.
  • #1   14. sep 2009 det er fint nok det kit, men der mangler hele benzinsystemet

  • #2   14. sep 2009 arh, okay smiley tak.

    Men skal "rods" også skiftes?


  • #3   14. sep 2009 husk lige stempler og plejstænger osv os

  • #4   14. sep 2009 stempler, plejlstænger, lejer, motorstyring, benzsystem, luftfilter og diverse småting mangler... husk at udstødning og intercooler rør måske ska modificeres...

  • #5   14. sep 2009 Hvis du kun kører 0,5 bar behøver du ikke skifte plejlstænger og stempler, rods er plejlstænger smiley

    Udover det kit mangler der udstødning, andre dyser, benzintryksregulator og pumpe er unødvendigt, og så skal du også lige have justeret motorstyringen.

    Hvis du er medlem af HKD er der nogen der kan hjælpe dig med motorstyringen smiley

    Generalt er de ebayturbokits noget kinaskrammel, og den rørføring der følger med plejer at passe af helvede til, så man selv skal modificere det yderligere.. Men det er da billigt nok, men kvaliteten er også derefter..


  • #6   14. sep 2009 Scarface: Der er da luftfilter med i kittet smiley

  • #7   14. sep 2009 @ Lasse

    arh okay smiley

    Kender du evt. et dyrer kit hvor kvaliteten ikke er noget der går hurtigt i stykker, vil helst ikke gå så meget på kompromi at jeg er motorløs efter et par gange.

    tak for jeres svar alle smiley


  • #8   14. sep 2009 Hvis jeg var dig ville jeg finde alle delene enkeltvis, så du får sat de rigtige ting sammen første gang..

    Den fejl lavede jeg på min civic esi første gang jeg monterede turbo.. Det var ikke godt nok, så skulle skifte stort set det hele ud, og det endte så med jeg fik 220 hk ved 0,5 bars tryk og nåede da at køre over 50.000 km i den inden jeg solgte den smiley

    Hvis du ikke selv kan lave det, kommer det også til at koste for at få det monteret, medmindre du kender nogen der kan gøre det gratis/billigt smiley

    Bruger din esi olie endnu? Hvis den ikke gør pt. så skal det nok komme, så et sæt nye stempelringe er en god idé at få skiftet med det samme, og alt afhængig af dine planer for hvor vildt det skal være, er det også en god idé at finde ud af om der skal andre stempler og plejlstænger i med det samme smiley

    Mit endte i over 50k med stempler, plejlstænger osv.. smiley


  • #9   14. sep 2009 Arh okay lyder rimmeligt dyrt :p..

    Ja desværre er min del sol begyndt at bruge olie :(. Troede ellers det var normalt :s

    Er desværre ikke så fiks med turbo og motor tuning, da det er mit første projekt og jeg ingen erfaringer har :(..

    Men kan du anbefale nogle gode stempler og plejstænger af god kvalitet som holder? smiley


  • #10   14. sep 2009 Lasse N - læs teksten... der er ikke luftfilter med..;)

  • #11   14. sep 2009 Del slow, send en PB til mig jeg har alt den viden du står og mangler og kan hjælpe dig med stumper, montering, motorstyring osv.

    Ellers kan jeg fanges på http://www.ep-performance.dk/kontakt.html


  • #12   14. sep 2009 Prøv at kontakte nordic turbo eller lign.

  • #13   14. sep 2009 Scarface: Fesent at de så bruger et billede hvor det er med på smiley

    Del Slow: Det er også normalt at esi motoren bruger olie, hvis den aldrig har fået skiftet stempel- og olieskraberinge, de er svage fra fabrikken af desværre..

    Jeg havde selv Scat plejlstænger og SRP stempler som fungerede fint, og var ikke alt for dyrt smiley

    Men det er noget af et projekt at kaste sig ud i hvis du ikke har prøvet det før, så hvis du har nogne til at hjælpe dig ville være en god idé smiley


Kommentér på:
Til dem som kender til turbo.

Annonce