{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
842 visninger | Oprettet:

Polo Coupe {{forumTopicSubject}}

Hej,

Er ved at være træt af min ekstremt langsomme Polo 86C, med en 45HK HZ (karb) motor. Den går af lort i tomgang og folk griner af mig under acceleration, og vil egentlig hellere have en 1.3 med insprøjtning monteret.

Den nuværende motor har 45HK og udskiftningsmodellen har 54HK, så vi er jo indenfor 20% reglen. Vil det sige, at jeg bare kan finde en motor i Tyskland eller måske herhjemme og skifte svinet? Hvad med motornummer osv. er det bare ligemeget?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Polo Coupe
  • #1   22. okt 2009 hvorfor ikk bare montere indsprøjtning på den motor du har nu vis motoren er i fin stand
    men et motor skift er ikk bare motoren det er ledningsnet,pumpesystem,styreboks mm
    det kan nemt komme til at koste mange penge
    gav selv 6000 for en gt motor da jeg selv kørte i polo og det var uden gearkasse men med pumpe,ledningsnet og motor

men kigger du rundt omkring så kan det sikkert gøres for en 3000 kr

• #2   22. okt 2009 Hvis jeg monterer indsprøjtning på den nuværende, kræver det vel også nærmest nyt ledningsnet og styreboks?

• #3   22. okt 2009 det kommer an på om motoren er med monoindsprøjtning for så har du pumpen
    og en anden ting så er motoren faktisk klar til at lave om til turbo vis du skulle komme i tanke om den skøre ide hehe

Kommentér på:
Polo Coupe

Annonce