{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
799 visninger | Oprettet:

valg af gevindundervogn {{forumTopicSubject}}

skal ha købt en gevindundervogn til min passat variant 2007´er, men hvilken skal man vælge, kan se at den bedste nv autodele har koster 3700 kr, men er det dumt at købe sådan en billig model, vil ikke miste hverken komforten eller køreregenskaberne, nærmere tværtimod, nogen der har nogle gode erfaringer, har hørt at eibach pro street skulle være kanon, men den koster osse 3 x mere, ved bare ikke om det kan svarer sig at købe en dyr kontra en billig

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  valg af gevindundervogn
  • #1   1. nov 2009 snakker man gevindundervogn følger pris og kvalitet hinanden ad. Ville nok aldrig købe en billig undervogn til sådan en bil som du har.

• #2   1. nov 2009 nej det er jo osse det jeg lidt tænker, offere 300 k på en bil og så måske ødelægge komforten med et forkert køb, men ved ikke om en dyr er bedre end en lidt billigere

• #3   1. nov 2009 Kommer an på hvordan du definere kørekomfort.. for ALLE gevindundervogne er meget hårdere end standart undervognen, så på den måde for du ikke mere for pengene.. og jeg kender flere der har billige gevinundervogne på og de fejler intet, har lige hjulpet en ven med at hæve hans Vmaxx gevind og der var ingen problemer, så vil sige du skal prøve at køre med nogle der har en billig og en dyr og efter hvad jeg kan læse vil ingen af dem falde i din interesse

• #4   1. nov 2009 altså pris og kval følges jo tit af, men skulle jeg være i din situation så havde jeg valgt noget K & W variant gevind undervogn,

ps husk at få den sporet og lad være med at sænke den med det samme da jeg har gjordet mig de erfaringer at de lige skal have lov til at sætte sig så køre lige rundt i en uges tid og så efterfølgende få den skruet ned i den rigtige højde du ønsker smiley

• #5   1. nov 2009 køb kw. da jeg fik en bil med den på, har jeg hold mig til den. du kan få en der er justerbar både gevind og hårdhed, men de koster så os. men kan klart anbefales

• #6   1. nov 2009 står med samme problem, skal til og købe en gevind til min touring, men tror jeg vælger en supersport, den ligger i et rimelig prisleje, og har meget gode erfaringer med den fra mine tidligere biler..

• #7   1. nov 2009 carsten hvor kan de købes

• Poul P
    Poul P Tilmeldt:
    sep 2008

Følger: 1 Svar: 42
    #8   1. nov 2009 nv-autodele har jo importen af Supersport + Fk + deres egne G-Maxx og Highsport jeg
    har i tidens løb købt 2 af dem og har været meget tilfreds

Kommentér på:
valg af gevindundervogn

Annonce