{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.038 visninger | Oprettet:

Kadett v6 ombygning {{forumTopicSubject}}

hej.
ang ombygning på kadett gte til v6

har selv en kadett d gte, som er bygget om til en 2,0 16v hvor afgift er betalt, men vil gerne have en v6 i den istedet for.

nu når den er betalt fri til 150 hk , kan man så ligge en 170hk ???
der er bremser fra en kadett gsi 16v hele vejen rundt, det er også skrevet i reg att.

vh søren jensen

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kadett v6 ombygning
  • #1   22. jan 2010 min kammerat havde en original 2.0 16v 150hk.. og der lagde han en calibra v6 i med 170hk mener jeg.. og det indefor 20% så var intet problem der.

• #2   22. jan 2010 okay. min er betalt fri til 150hk, så jeg ved ikk om man må forøge med ekstra 20% igen så

• #3   22. jan 2010 hvis det er helt efter bogen. så må du ikke øge efekten yderligere, efter der er betalf afgift. og din kadett er os kun betalt fri til 130 hk.(kender bilen ganske godt) derfor er den heller ikk helt lovlig hvis det er rigtigt. men den er jo synet med 16v i masser af gange nu. mvh Anders

• #4   22. jan 2010 Vase har ret, du må ikke hæve yderligere hvis den er godkendt til flere HK end normalt..

De kan også forlange en forureningstest af bilen med den motor da den ikke er lavet org. Den koster ca. 10.000 i udlandet at få lavet..

Kommentér på:
Kadett v6 ombygning

Annonce