{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Banan manifold. supersprint vs billige
  • #1   6. feb 2010 de dyere er tester og flowet og er i lidt mere lækker kvalitet
    de billige er bare bygget på mål de de måske passer og er i dårligere stål

• #2   6. feb 2010 Okay, tænkte bare på om der var nogen grund til at gi 3800 for en supersprint når man kan få en billig en for 1200 men hvis den er bedre så er den nok pengene værd.

• #3   6. feb 2010 De dyre fabrikanter bruger mange penge på udvikling og test, hvor de billige blot er efterligninger...samt kvalitet er krafigt forringet

• #4   6. feb 2010 Dan P presis hvad jeg mener du formulerder bare bedere

• #5   6. feb 2010 Hehe, lyder til at det er en go idé at bruge lidt flere penge også få en supersprint.

• #6   6. feb 2010 Dan - Hvis de kopiere de andre manifolder, så er de jo ens ? Æhh..

Muligt de andre har brugt masser af tid og penge, på at lave et produkt, men produktet er jo stort set det samme, når de andre bare kopiere det.

- Hvis det bare er en 1.0 Ford Fiesta, så havde jeg nok taget den billige.

- Hvis det er til en suge motor på 300-400hk, så havde jeg taget den dyre.

• #7   6. feb 2010 Kim B: Det er til en Golf G60'er ska lidt over 200hk

• #8   6. feb 2010 til golf2 g60 så ville jeg vælge kvalitet helt sikkert

• #9   6. feb 2010 Økay. Hvor mange penge har du tænkt dig at kaste i projektet. Mere den vej du skal tage den. Ellers havde jeg nu gået efter en Supersprint i brugt tilstand.

- Men nu vi er ved snakken, så vil jeg da utrolig gerne vide nogen med erfaring, på de rør. Tror ikke på den vilde forskel, ved mindre det er meget meget højtydede motorer. Selvfølgelig er der forskel, hvis du spørger det sted som forhandler Supersprint, men det er ikke det svar jeg efterspørger.

- Har selv en Hartge på min BMW, og det var udelukket fordi jeg ville finde en brugt. Ville ikke have en af de billige. Kun fordi jeg vil opsnuse alle de specielle mærke dele smiley

• #10   6. feb 2010 Vil betale det det koster. hvis det er sikkert supersprint er bedre end den billige så vil jeg ha den bedste. håber på en 220-230 hk i løbet at sommeren. Og hva der så ellers kommer senere

• #11   6. feb 2010 ellers er der jo hardmann de er super lækre
    og så tilpas en esienmann udstødning fra en audi a 3 de laver vidst nok ikke til din model

• #12   6. feb 2010 Alternativet til din mkan være en Tezet manifold, de er mindst på linie med Supersprint, smid mig evt. en pb for mere info

Kommentér på:
Banan manifold. supersprint vs billige

Annonce