{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.148 visninger | Oprettet:

msd mega squirt motorstyring {{forumTopicSubject}}

heey. kunne godt tænke mig at vide om her er nogle som kender til msd mega squirt programerbar motorstyring? og om det er noget der spiller? det er et firma der hedder stage3 der laver det. kunne bare godt tænke mig at vide om det kan svare sig eller om nogen ligger inde med et sæt brugt?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  msd mega squirt motorstyring
  • #1   11. mar 2010 Ja vil sige, man bør forhøre sig rundt omkring fra folk der har fået indkørt deres motorstyringer forskellige steder. Jeg har haft nogle udheldige episoder også fra overnævnte.

• #2   11. mar 2010 har hørt meget blandet omkring turbomotors indkøringer..

• #3   11. mar 2010 MegaSquirt findes i mange udgaver, både med elendige komponenter og med gode komponenter.

Man får som regel hvad man betaler for, så hvis du køber en v1 med skodkomponenter, så får du også en motorstyring derefter.
    Hvis du køber noget af det nyeste med gode komponenter, så får du en god motorstyring.

Hvem der så skal køre ind, er op til den enkelte. Nogle sværger til det ene, andre sværger til det andet.
    Men ellers så forhør dig hos dem som du vil have bilen kørt ind hos, hvilken motorstyring de er bedst til at rode med - og så køb den de anbefaler...

• #4   11. mar 2010 Ud fra din profil, kører du med en standard motor, så kan det ikke betale sig...

Hvis du skal tune den, er MS nok ikke den vej du skal gå, men Etune eller hondata, det kan du købe som plug and play løsning til din honda...

• #5   13. mar 2010 det skal siges at firmaet stage3 efter sigende skulle have meget erfaring med at lave deres egne styrebokse til rally biler. de laver en styreboks der passer til et givent formål og med de komponenter der spiller bedst med lige nøjagtig min motor. min hensigt var at købe tænding, wide-band lambda sensor samt stage3 megasquirt styreboks. så er det meningen jeg på sigt vil lave min egen indsugnings manifold og have monteret 4stk-48mm spjældhuse. det motorstyring er vidst så smart du får programmet til at installere på bærbar. den slutter man så til motorstyringen og så har man selv mulighed for at ændre på tændingstider, indsprøjtnings tider samt mængde og aflæse om forbrændingen ligger på de rigtige værdier. giver sku ikk rigtig noget for plug and play da to motorer aldrig er 100% ens. men kunne bare godt tænke mig at høre fra nogen der har kørt med noget af det selv. men tusind tak for hjælpen ihvertfald. prøv og tjek stage3.dk;)

• #6   13. mar 2010 Med plug and play, menes der, box passer i dit orginale ledningsnet.
    Og selvfølgelig kan du selv styre alt, lige som alle andre motorstyringer.

Har du overhovedet søgt info om de bokse jeg nævnte, evt på honda forum ?...

Kommentér på:
msd mega squirt motorstyring

Annonce