{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  EFI motor styring
  • #2   25. mar 2010 er de ikke meget dyre
    du kan jo få en apexi plug and play for 5k

• #3   25. mar 2010 Hej Mikael forstår heller ikke du vil vælge en EFI styring til din vogn, der er mange meget bedere muligheder. eller bare nogle der er nemmere for dig tror da ik der er så mange på sjælland der makker i det EFI. kan huske en eller nej kan ik huske navnet lige pt.

• #5   25. mar 2010 Vil ik sige de er dårlige overhovedet ikke har selv haft en EFI Euro 1 dog fik jeg aldrig kørt den ind, da der ik rigtig var nogle der kunne til fornuftig pris.

Er godt klar over at EFI er et kendt mærke i motorsport verdenen (: Men en Apexi HKS F-Con - Wolf - Greddy - Fartstrup alle er da kanon gode styringer , og de har da også en masse gode muligheder men det kommer jo også an på hvad man skal bruge styringen til ? Men vil da mene at det er guld værd at man ik behøver at skal til nordjylland f.eks for at få kigget på styringen. Der er mange flere der kan de andre styringer end lige EFI

• #7   25. mar 2010 man kan jo ikke få en apexi boks der kan inærheden af det samme
    og slet ikke til 5K når jeg har regnet på bliver prisen den samme med en apexi boks for man skal jo have en D-jetro for at den bare kan lidt den koster ca. 8000K og så skal det jo også køres ind og alt det der

mit skal laves af dem her TTJ-Engineering.dk
    og med hensyn til pris vil jeg da nok mene at man får noget for pengende da
    de monterer motor styring, nyt lednings net og kører det ind til samme priser
    som mange andre tager for at montere en styring og køre den ind

• #9   25. mar 2010 jep det er det

• #11   25. mar 2010 det er helt sikkert også den opfattelse jeg har fået af ham
    min kammi kim har fået lavet en corsa med en let motor
    hos ham den spiller squ også ret godt og den kører
    ikke kun godt ved fuld gas er squ ret sikker på han kan sit kram

• #13   25. mar 2010 Hvad er det en EFI kan, som en ms/HKS/apexi/aem ikke kan ?

• #14   25. mar 2010 for det første er det en en stand alone så den skal ikke bruge den gamle styring som nogle af dem du nævner skal og så kan den køre uden luft masse måler det kan den der apex til 5K ikke

• #15   25. mar 2010 Har kun rodet med apexi to gange, begge har kørt uden massemåler, både ms/aem/vems er også standalone og kører uden massemåler...

Kommentér på:
EFI motor styring

Annonce