{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
594 visninger | Oprettet:

Udstødnings spørgsmål {{forumTopicSubject}}

Hej.
Man hører jo mange ting rundt omkring.
Eksemplet er :
Hvis man nu har en toyota corrola 1.3, smider en 1.6 motor og samtidig tuner lidt på den.
Std 1.3 har 75 hk, og 1.6 med tuningen har måske 120 hk.
Så lige for at få de sidste hk ud, så vælger jeg at chippe den. Får så måske de sidste 5 hk og er rigtig tilfreds.
Samligner den med en kammerats bil,hvor der præcis samme ændringer, dvs ny motor 1.6 med diverse tun. Og så er den chippet et andet sted. Han har lidt over en 2 hk mere, ingen ting i min verden.
De eneste forskelle er, han har en anden udstødning på, og hans topstykke er planet.
Efter en tur i hans bil, så er jeg rigtig skuffet over hvor langsom min er, min stopper med at trække efter 120 kmt, hvor hans bare forsætter og først stille og roligt taber pusten efter 180, men bliver ved til 200 kmt. Der kommer min aldrig op.
Kan en chipning, med forskel på 2 hk på rullefelt, og så en anden udstødning, virkelig lave sådan en stor forskel?
Er virkelig blevet skuffet over min bil efter jeg havde kørt hans. Planen var jo med de ændrigner var at den skulle komme til at køre som hans. Og det er den langt fra :S


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Udstødnings spørgsmål
Kommentér på:
Udstødnings spørgsmål

Annonce