{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
875 visninger | Oprettet:

Tunings forslag? {{forumTopicSubject}}

Jeg er igang med at bygge min bil færdig og står og skal til at købe de sidste ting så den kan blive sendt rundt til de folk som skal lave den, men inden jeg sender den rundt vil jeg lige høre hvad i har af forslag i forhold til det jeg selv har købt.

Dette er hvad jeg gør under N/A tuning:

1. Ny motor med 30 hk mere.
2. Banan manifold rustfrit.
3. 100 celler sports kat. fra onetwopipe.
4. Udstødning fra kat. og bag ud fra onetwopipe, med gennem strømspoter.
5. Får lavet specielt luft filter kasse som indholder et åbent luft filter som slutter tæt til min front klap hvor der bliver lavet et scoop som den kan trække luft ind af.
6. VAE tuner min bil helt ny motorstyring som bliver lavet i Sverige.

Det er hvad jeg har tænkt mig med N/A tuning.

Sidder så lige pt. og tænker om benzin tryks regulater ville hjælpe så jeg ville få et større benzin tryk og evt. skifte Fuel Injectors ud til RC Engineering 550cc for at få mere brændstof ind i din forbrændingskamre.

Ville det hjælpe noget?? Nogle forslag?

Min bil er en Mitsubishi Sigma som nu er med 3000GT motor med automatgear. 3.0 v6 24v Doch 230hk / 305nm Std.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tunings forslag?
  • #1   31. maj 2010 F-S .:

Hey min ven.. Længe siden..

Oki.. Kanon der kom en ind på banen som har selv haft haft Sigma hi hi..

Det erbare fordi jeg ikke gider at lavet noget om når jeg er færdig så vil jeg heller lave det nu og så give den videre så den kan komme ud og trille savne den sku hi hi.. Og glæder mig selvf. også til at køre i den..

• #2   31. maj 2010 - De ValkenBurg -:

Hvordan gør man det og hvad ville det betyde?? Er ikke helt inde i det, men kan du forklare det lidt? Så kan evt. give det videre til dem som skal tune dem og så kan de jo gre det, men vil gerne vide hvad det har af betydning først smiley

• #3   31. maj 2010 F-S .: Har undersøgt det med knaster og der ssiges at mit optræk først vill eligge efter 4000 omdr. og da jeg har automat gear spilder den nok tid med at komme afsted i starten til jeg kan vente med den tager fat først ved 4000 omdr..

Har tænkt på nye Ventiler og cylender som er lavet af lettere matriele plus et nyt krumtap hjul som også er lavet i lettere matriele som skulle frigive lidt ernergi så den overøfr den energi til hjulene istedet for..

Ingen ting er for dyrt til min bil. Den ved du ha ha Ha ikke noget loft..

• #4   31. maj 2010 F-S .: Er du sikker på du kan lave Scoop og en luft filter kasse så den er flot uden det tager langtid??

Har nsakket med et karosseri fabrik som godt kan lave det her nede, men hvis du mener du kan gøre det lige så godt er jeg frisk..

Hvor langtid skal du bruge ca på at lave scoop? det skal jo være i samme matriele som front hjelmen ik? altså ikke noget glasfiber.

Luft filter kasse den er ikke tegnet endnu, men den kan vi snakke om..

Måske du så samtid med kan plastik svejse mine sprinkler huler foran igen? har jo købt en ny..

• #5   1. jun 2010 nej tak 20" tror jeg bliver for stort. Har tænkt på 18" og så er der stadig noget komfort tilbage smiley jeg ring i dag kl 15 ca.

• #6   1. jun 2010 de vaklenburg: tak for hjælpen. Jeg prøver at snakke med Vae om det i dag smiley

• #7   1. jun 2010 de vaklenburg: tak for hjælpen. Jeg prøver at snakke med Vae om det i dag smiley

Kommentér på:
Tunings forslag?

Annonce