{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.542 visninger | Oprettet:

1,8t motor frontmonteret intercooler . {{forumTopicSubject}}

Kan jeg bare smide dette kit direkte på ?. og er alt med til det ?..

Overvejede købe det og få palms til smæk det på .
da det er en billigere løsning ..

Men er detså bare dette kit http://cgi.ebay.de/Ladeluftkuhler-Kit-Audi-A4-B5-1-8T-Tuning-LLK-/230475980086?cmd=ViewItem&pt=Autoteile_Zubeh%C3%B6r&hash=item35a9705d36

Gerne fra folk som har forstand på det..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  1,8t motor frontmonteret intercooler .
  • #1   8. jun 2010 Det er meget sjældent at de kit bare lige smutter på.

    Mit råd vil være at få et firma til at lave et til dig, så får du også et meget flottere stykke arbejde lavet.


  • #2   8. jun 2010 jae okaj . danke

  • #3   8. jun 2010 Når man bestiller kittet vogn bestemt, så kan du godt regne med at det passer, jeg ville ikke være bange for at bestille det.

    Martin E:

    Er det der egen erfaring eller noget du lige synes lyder smart?


  • #4   8. jun 2010 Jesper RS ! >> Har nok sat en del flere intercoolere på 1,8 20VT motorer end du har så lad nu bare være med at spille smart. De kit er tit lavet på en råskitse hvilket gør at man skal splitte kofangeren helt ad for at få det til at være der.

  • #5   8. jun 2010 Jesper RS: Jeg kan da også fortælle dig at der er en hel del tilpasning, hvis du køber et turbokit til hondaer før intercooler + rør passer.. Og det skulle ikke undre mig at det er det samme med 1,8T fmic kit..

    Dem man kan købe hos nordicturbo f.eks. der sidder intercooleren jo uden på kofangeren i langt de fleste tilfælde..


  • #6   8. jun 2010 Meen det jo ik mig der skal montere det kit der .

    det palms auto. og de fantastiske til deres arbejde. og rimelige gode..

    de skal bare have 12000 kr. for lave alt med deres intercooler osv ..

    så den laver 220-230 hk ...

    HVad kan i ellers anbefale mig ?? og gøre


  • #7   8. jun 2010 Jeg købte et sæt til min S13, og det smuttede direkte på ;o)

    ellers er det da ikke værre end man får fat i de ekstra bøjninger man skal bruge, ligefrem at få fat i en smed er måske at overdrive...


  • #8   8. jun 2010 har haft købt kit fra nordic turbo og det passede bare så dårligt var helt vildt, også deres luftfilter kit med rør passede så dårligt at de burde sælge det som universal dele

Kommentér på:
1,8t motor frontmonteret intercooler .

Annonce