{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.401 visninger | Oprettet:

golf 1.8 sug tuning {{forumTopicSubject}}

godaften til alle på bg.

nu står jeg med et lille problem.

jeg skal have nogen flere hk ud af en 1.8 8v monopoint
jeg har læst mig at til at et g60 topstykke skulle passe på og har 2mm større indsugnings ventiler + er med mek. løfter . men sad og læste at ventilerne på g60 toppen skulle være kortere. har det noget at sige i forhold til hk og nm. ville det være noget problem at burge indsugningen fra g60 også ? da monopointen bar æder benz og flower værer end thansen luftfilter smiley skal lige siges den står næsten std. kun med kn
har lige fået den målt til 97.3 hk og 146.5 nm med beskidt skod simonta luftfilter og gamle tændrør. målet er 100 ++

spec / opsætning ville blive

g60 top og indsugnings manifold
nordicturbo 286 graders knast + ventilfjedre.
top portet planet osv.
nordicturbo toppakning. Pakningen øger kompressionen med 0.4point.
Dvs. eksempelvis 8.5:1 -> 8.9:1
banan manifold med powerwap. 2" eller 2.25" rør fra manifold og ud i supersprint duplex
køres ind og flyttes en del i begrænseren

link til det med g60 top
http://bilgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?Msg_ID=688611

ps. ved godt det sikkert er billigere og nemmere med kompresser eller turbo. men jeg er til sug smiley
tak på forhånd smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  golf 1.8 sug tuning
Kommentér på:
golf 1.8 sug tuning

Annonce