{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
924 visninger | Oprettet:

Bedst lyd {{forumTopicSubject}}

Haves mondeo lll 2.5 v6
Hvad havde været bedst for at få noget lyd i sådan en v6er ?
One two pipes, Remus, eller Supersprint udstødninger ?.(bliver tidligst fra cat) -Eller et rigtigt kn filter ?
Sidst nævnte giver da en snorklen, og bange for at blive skuffet over stor investering i udstødning, at det ikke giver noget... Hvad mener I ?.. Hvor får jeg mest lyd.....
Siges jeg har hul i filterkassen som giver lidt lyd..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bedst lyd
  • #1   20. jun 2010 Få noget gennemgangs rørsystem på, så får du lys.
    Men sørg nu for at købe noget ordenlig kvalitet, med gode dæmpere, andet bliver du træt af.

• #2   21. jun 2010 Tak for din kommentar René M.. Som det står nu, så bliver det -enten a:rigtigt kn filter og og billigeste (snyde) ala afgange smiley kommer nemlig nyt skørte sæt på den så skal have to afgange bag nu.. -Eller b: one two pipe komplet fra cat med to udgange. Men sidst nævnte er en pebret pris, og om det er det værd ?.. Hvad jeg har kunnet undersøge mig til skulle det give en dyb god lyd, og ikke være genererne på nogen måde ved alm. kørsel.. Men lydmæssigt iforhold til en snorklen fra et kn filter ?.. Er jo stor forskel på de to valg smiley

• #3   22. jun 2010 Jeg har Kn på min Mk 3 v6 mondeo. Det lyder så ondt, det drømmer du ikke om.. det er den fedeste lyd når den lige får noget gas...

• #4   23. jun 2010
    Gade !: Ja bliver osse den løsning.. Har hul i selve luftfilterkassen og giver osse noget. Men helt sikkert det nok skal give mere med sådan et åbent filter...
    Så det bliver mit valg smiley

Og for at opdatere så hvis andre skulle stå i tilsvarende valg en anden gang, så sige at jeg fik undersøgt hvad sådan et komplet one two pipe udstødningssystem kostede.. Og prisen lå fra 8 kg.. Nævnte system sikkert helt klart det bedste såfremt man vil have god lyd via udstødning til en v6 er... Men personligt tror jeg at den langt billigere løsning - et kn filter - vil give mere mærkbar lyd end sådan en udstødning..
    Derudover laver de ikke til biler såfemt de er nyere end 2001... Det siger de ihvertfald.. Men fundet en herinde, og venter stadig på svar hvor hsn har fået lavet sit one two pipe udstødning.. For firmaet påstår De ikke har lavet det.. Så enten fake den stationcar 2.5 v6 herinde som påstår at have det, - eller fået lavet det ad uofficielle veje... Men vender tilbage her og skriver såfremt det er ægte og oplyser om pris og hvor det kan laves, såfremt det ikke er en fakeudatødning/fejl han har skrevet herinde.

Kommentér på:
Bedst lyd

Annonce