{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  blacktop corolla E10
  • #1   21. jun 2010 Det er slet ikke lovligt - hverken med eller uden bremser/styrtøj smiley

Så du må hellere finde på noget andet...

• #2   21. jun 2010 Det er ikk lovlig uanset hvad man gør desværre..

• #3   21. jun 2010 det skal nok være lovligt at smide den i..... bare ikke i DK

• #4   21. jun 2010 Du henter bare en corolla ae111 fra sydafrika.. der er den lavet med den motor.... ellers er det ikke lovligt... men mange kørermed det alligevel....

• #5   21. jun 2010 Spørgsmålet er måske lige så meget, hvad der sker, hvis du bliver snuppet af politiet?

- De opdager, du har en Blacktop-motor i og konfiskerer bilen (på din regning, selvfølgeligt)
    - Du får en stor bøde for at køre i en bil med ikke-synsgodkendt motor
    - Sagen overdrages til SKAT, hvor du skal betale afgift af effektforøgelsen fra de 114 hk, den har standard og op til de 170 hk (eller hvor meget, en Blacktop nu yder)

Alt i alt kan du nok se frem til, det vil koste dig 100.000 kr. i bøder og afgift, kunne jeg forestille mig. Og så vil din bil selvfølgeligt fortsat ikke være lovlig.

• #6   21. jun 2010 Bay:

Fed pointe.. smiley

• EMIL G
    EMIL G Tilmeldt:
    maj 2009

Følger: 2 Emner: 13 Svar: 1.061
    #7   21. jun 2010 Det er nu ganske lovligt hvis du "bare" får det godkendt.

• #8   21. jun 2010 er der slet ikke en mulighed at få den synet med denne motor?

• #9   21. jun 2010 Bay er du sikker på at de både kan bonge dig på at det er ulovligt at have den i, OG beskatte dig af motorskiftet?
    Normalt siger man de ikke kan tage penge to gange for den samme forsegelse. Skal forstås således, at hvis de tager en 15 årig i at køre knallert uden hjelm, ja så kan de kun bonge ham for at køre ulovligt på knallerten, men ikke for at køre uden hjelm, netop fordi han slet ikke burde være på knallerten..

• #10   21. jun 2010 Isen - Tjo men det vil koste dig det samme som mercedes' topmodel på danske hvide plader, da du selv skal betale for en typegodkendelse, forureningstest osv smiley Det findes nemlig ikke i DK på den motor..

• #11   21. jun 2010 Kasper A
    Ja, det er også rigtigt, de kun kan tage én gang for én forseelse. Men skat og bøde er jo to forskellige ting, så det er desværre en realitet, at det er sådan.
    Se evt. Politijagt, sæson 1, afsnit 8 - der er der en mand, der bliver stoppet i en Fiesta ST med kompressor. Regningen lød vist på ca. 150.000 kr., mener jeg.

• #12   21. jun 2010 Har du selvfølgelig ret i.. Men SKAT burde jo ikke være i besiddelse af en regneformel for ombygningen, da den aldrig burde være en realitet i DK? Men selvf har de fået skruet sådan en sammen, så de kan få drevet ekstra dollars ind..

• #13   21. jun 2010 De går bare ud fra effektstigningen - det er der vist ikke så meget hokus-pokus i, tror jeg ikke smiley

Kommentér på:
blacktop corolla E10

Annonce