{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  renrør ydelse ?
  • #1   7. jul 2010 Det vil helt sikkert give larm !!!!
    Og så vil du tabe noget moment og ikke kunne holde ud at køre i bilen.

• #2   7. jul 2010 os hvis jeg har en potte for enden self ? : )

• #3   7. jul 2010 personen der end har sagt du vinder 10hk på det tager så meget fejl..
    du kan vinde hk hvis du har trykladning på din motor

men hvis vi snakker sugemotor så vil du højest sandsynligt miste dit optræk og miste hk istedet for at vinde da din bil har brug for den modstand der er i udstødningsystemet det du evt kan gøre at at smide en bananmanifold på,2" rørføring og en mellempotte også i 2" og selvfølgelig en sportsudstødning

det er nok det mest optimale hvis du ikke vil miste noget men gerne vil vinde lidt..men regn ikke med noget særligt det drejer sig måske om 3-5 hk og det kan slet ikke mærkes

• #5   7. jul 2010 Som Lars H skriver vil du nok miste hk istedet for - Kun biler med trykladning der KAN få flere hk ved ren rør - Standard motorer har brug for noget modstand i systemmet for at yde bedst muligt

• #6   7. jul 2010 hmm hvad så hvis jeg fjerne min katalysator ? det har jeg fået af vide os det kunne lade sig at gøre og få lidt hyppers der.

• #8   7. jul 2010 Digweed !, flotte tal, hvor har du fået det målt og kan man se kurven et sted?

Kommentér på:
renrør ydelse ?

Annonce