N / A tuning hjælp.. {{forumTopicSubject}}
hejsa..
skal igang med og peppe min 206 gti..
jeg har så købt, 306 gti knaster, kender dog ikke graderne.og banan manifold og 2,2l indsugnings manifold,
men jeg skal så have lavet nyt udstødning fra banan manifolden, og har læst og læst på nettet omkring modtryg, men kan ikke rigtig finde ud af hvor meget modtryg jeg skal have ??
om jeg skal sætte en sports cat, og så bagpotte eller om jeg os skal have mellem potte på ? og hvor mange celler skal catten have ??
derefter er jeg lidt i tvivel om benin tilførslen, jeg har set en del der sætter en benintrygs regulator på ( har monteret en walbro 255 i tanken) men hvad bliver den benzin tryg regulator brugt til ?? for bilens motor styring styre vel selv hvor meget dyserne sprøjter ??
dec 2006
Følger: 50 Følgere: 50 Biler: 6 Emner: 346 Svar: 2.387
hvor meget hjælper det og hæve kompretionen en smule ? og hvordan kan jeg finde ud af, uden og tage topstykket af, om det overhovedet er muligt, tænker med plads til ventiler osv ?
nov 2004
Følger: 157 Følgere: 194 Biler: 8 Emner: 59 Svar: 1.137
hvorofr montere anden benzinpumpe.?? er sikker på din originale kan give RIGELIGT.!
ang benzintryk regulator er det næsten altid kun til pynt. bruges kun hvis dine dysser er for små.!
Så allerede nu har du en ting som IKKE er nødvendig.
Men ny motorstyring/chipning er at anbefale
dec 2006
Følger: 50 Følgere: 50 Biler: 6 Emner: 346 Svar: 2.387
det var bare om jeg kunne finde ud af om det er muligt at gøre det uden og lige lukke op og kigge
jeg har sat en anden benzin pumpe på fordi det var en keg havde liggende og så syntes jeg at jeg ville være sikker på den fik nok :)..
ja det skal køres ind på rulle felt når alle ting er lavet, men om der kommer mega squirt på ved jeg ikke endnu
jun 2003
Følger: 39 Følgere: 41 Biler: 8 Emner: 674 Svar: 5.424
jul 2007
Følger: 117 Følgere: 127 Biler: 7 Emner: 33 Svar: 109
jul 2007
Følger: 117 Følgere: 127 Biler: 7 Emner: 33 Svar: 109
N / A tuning hjælp..