{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
540 visninger | Oprettet:

BOV på roots sc14 {{forumTopicSubject}}

hey bg

Jeg har anskaffet mig en roots sc14 kompressor, men jeg vil lige høre hvordan det fungere med BOVpå sådan en sag,

Jeg har nemlig hørt noget om at den lufter ud i lang tid, og ikke kun giver et hurtigt pift, som er det jeg helst ville ha,

Ska man ha en BOV der er velegnet til kompressor eller hvodan?

har også læst noget med at der skal monteres 2 ventiler på den, ( noget med den ene hele tiden er åben, og så lukker når man slipper gassen, mens den anden så åbner når man slipper ) men det synes jeg sQ heller ikke giver ret meget mening

Ved godt at en BOV ikke rigtig har nogen effekt på en kompressor, men jegh sys sQ det lyder godt

Jeg har kigget det første 5 sider igennem i forummet , men sys ikke rigtigt at jeg fandt et svar jeg ku bruge til noget

Håber der er nogle kloge hoveder derude der lige ka forklare det smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  BOV på roots sc14
  • #1   19. jul 2010 Det du tænker på er en dobbeltstemplet BOV.
    Det ene stempel bliver trukket tilbage når du slipper gassen (pga. vakum). Det andet bliver skubbet op af trykket i tryk røret. Hvor længe den lufter ud afhænger af trykket i røret samt fjederen i BOV'en.

• #2   19. jul 2010 okay, så jeg ska faktisk bare ha fat i en dobbeltstemplet ventil, og så bare med så stram fjeder som muligt ? hvis jeg har forstået det rigtigt ?

Kommentér på:
BOV på roots sc14

Annonce