1.228 visninger
|
Oprettet:
diesel tuning {{forumTopicSubject}}
hej bg jeg står og skal til og lave lidt sjov ved en golf 3 1,9td motor . og overvejer at skal til og dreje af stempleren pga den tryk jeg gerne vil køre med . er det nogle der ved noget om hvor meget man skal dreje af ..
ved ca 2 bar i en golf 3 1,9td motor ..
pumpen er bestilt med 11 mm elementer i
jul 2007
Følger: 60 Følgere: 56 Biler: 1 Emner: 43 Svar: 108
jun 2007
Følger: 10 Følgere: 10 Biler: 2 Emner: 165 Svar: 3.421
jul 2007
Følger: 60 Følgere: 56 Biler: 1 Emner: 43 Svar: 108
okt 2003
Følger: 13 Følgere: 54 Biler: 10 Emner: 123 Svar: 3.681
jul 2007
Følger: 60 Følgere: 56 Biler: 1 Emner: 43 Svar: 108
men jeg ved ikke hvor stærke sådan en yop på en vw er .. men biler skal sikkert være meget varm inden man giver den noget og leve af
okt 2003
Følger: 13 Følgere: 54 Biler: 10 Emner: 123 Svar: 3.681
og så er den trillet ind ved rh
jul 2007
Følger: 60 Følgere: 56 Biler: 1 Emner: 43 Svar: 108
det skal jo være en motorstyring til en højtryks pumpe for der skal en inpuls ud til dyssen når den skal åbne
okt 2003
Følger: 13 Følgere: 54 Biler: 10 Emner: 123 Svar: 3.681
okt 2003
Følger: 13 Følgere: 54 Biler: 10 Emner: 123 Svar: 3.681
okt 2003
Følger: 13 Følgere: 54 Biler: 10 Emner: 123 Svar: 3.681
jul 2007
Følger: 60 Følgere: 56 Biler: 1 Emner: 43 Svar: 108
ja men vis jeg drejer noget af . sp an der jo også kommer mere luft ind og vis der kommer mere luft så kan den jo også æde mere diesel og jo mere udstødningsgas /jo mere tryk igen en gang. men så skal man også helst over 2,2-2.7 bar i tryk
maj 2004
Følger: 6 Følgere: 7 Biler: 3 Svar: 83
maj 2004
Følger: 6 Følgere: 7 Biler: 3 Svar: 83
okt 2003
Følger: 13 Følgere: 54 Biler: 10 Emner: 123 Svar: 3.681
jul 2007
Følger: 60 Følgere: 56 Biler: 1 Emner: 43 Svar: 108
også sådan jeg havde regnet med. men tror du ikke det er nok med 11mm elemanter i min pumpe eller skal jeg op i nogle fra en fiat ducato (13mm)
turbo havde jeg regnet med en gt2860rs eller noget der lige er lidt mindre.
og spc. lavet indsugnings manifold
diesel tuning