{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forge Intercooler, fair pris?
  • #1   6. jan 2011 Ja uden tvivl en god pris.

• #2   6. jan 2011 spild af penge, kig turbomotor.dk meget billigere intercooler

fordi rent personlig ville jeg være hammer ligeglad med om den bil laver 360 hk med kina cooler eller "forge" som også bliver masseproduceret i østen.

• #3   6. jan 2011 Har nu ikke noget imod at give det ekstra for noget man VED at kvalitet. Ikke sagt at kina produkter ikke vil holde. Jeg er mest "nervøs" for om jeg skal have en der er STØRRE end denne?

• #4   6. jan 2011 forge er også lavet i kina smiley du betaler bare mere for noget med et klistermærker eller en indgraveret typeplade med "forge" påsat men fair nok hvis du ville betale ekstra for navnet.

• #5   6. jan 2011 inden du får lavet nogle rustfrie rør osv til kina køleren, så har du brugt det samme.

Jeg syntes sgu det er billigt

• #6   6. jan 2011 Det er billigt...

Fuck nu det der kina knock off pis... det er lige som thansen i dk... det køre for dig, inden du egentlig bruger det....

ville 20 gange heller gi de 3000 ekstra for en kvalitets cooler end det billige lort smiley

• #7   6. jan 2011 Ronnie G

Vil vove at påstå at kina dele holder ligeså godt..!
    Har sgu set massere dyre ting sige BUUUM nøjagtig ligesom kina dele..!

Et eksempel. En garett lader hvor akslen knækkede efter meget meget få km.

Jeg kører selv med en kina turbo til 2500kr. kører 1,2 bar uden luftfilter, pga pladsmangel og uden bov. har kørt næsten 20000km nu og INGEN problemer med den endnu...!

• #8   6. jan 2011 MEN dertil skal det siges at hvis man ikke er den store "gør det selv mand" så er det sæt der langt det nemmeste..!

• #9   6. jan 2011 Bare fordi det er lavet i samme land betyder det jo ikke at kvaliteten er den samme

• #10   7. jan 2011 Helt sikkert en god pris. Og den er skam stor nok til 360 hk...

• #11   7. jan 2011 Ronnie G

ville du gerne betale mere for en intercooler der er lavet i kina hvor der efterfølgende er sat et ingraveret skilt på der står "Forge" ?

• #12   7. jan 2011 Der kan nu sagtens være stor forskel på indmaden i sådan en intercooler, og det er stadig det vigtigste. Evnen til at køle afgøres af hvordan den er bygget op indvendig og hvor meget luft den er i stand til at flowe

Ja det kan da godt være at Forge får deres stumper fra Kina, men så længe de er kvalitetstestet og man ved hvad man får kan jeg ikke se noget galt i at det skal koste lidt ekstra fremfor at tage chancen med en "no name"

En kammerat lavede 308 HK på en 1.8T med en no name, og da den blev skiftet ud med en "dyr" HKS lavede den 328 HK uden andre ændringer så nogen forskel er/kan der i hvert fald sagtens være

• #13   7. jan 2011 PS : Har selv kørt med en Forge magen til den der linkes til og den virkede fint

• #14   9. jan 2011 Vagtuning.dk: Og det var selvfølgelig nøjagtig samme størrelse ic og udformning ?.

HKS kører sikkert med den twin fin(mener jeg det hedder), og skal du sammenligne med en anden IC, skal det selvfølgelig også være en twin fin.

• #15   9. jan 2011 K-FINN : Ja ud fra hvad han sagde var det samme størrelse og udformning. Det var kun indmaden der var forskel på da der var så stor forskel

Det er dog 4-5 år siden nu og om tingene har ændret sig siden ved jeg ikke. Så ikke bilen eller opsættet selv, var kun hvad han fortalte da jeg i sin tid selv ville købe IC til min Altea. Derfor endte jeg selv med en Forge og kører med BSH nu

• #16   9. jan 2011 Hvordan den er udformet indeni har jo en del og sige, og så skal man selvfølgelig sammenligne med en tilsvarende.

• #17   9. jan 2011 Netop

Men mange kigger bare på den udvendige størrelse og ikke det vigtigste...

Kommentér på:
Forge Intercooler, fair pris?

Annonce