{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan man bruge denne knast?
  • #1   13. feb 2011 nej, den skal bare kastes i smiley

  • #2   13. feb 2011 stig K:

    Det ville jeg også mene, men ville bare lige spørge...


  • #4   14. feb 2011 Hvad køre den med standart?
    Nogle ventiler kan begynde at flyde ved meget høje Rpm. da ventilen skal bevæge sig mere, det kan løses med hårder ventilfjedre...


  • #5   14. feb 2011 1342 F: Altså den org. Knast ved jeg ikke hvad hedder. kan bare se på skalaen at dem køre med et komprisions forhold på 10.17 og org er der 10.1 smiley

  • #6   15. feb 2011 Det er umuligt og svare på, før man ved, hvad den orginale knast kører med i løft, kontra den nye, og så hvad de orginale fjeder kan klare...

  • #7   15. feb 2011 Men da de kalder det en STREET GRIND, kan tyde på det er til gadebrug, og derfor ikke skal laves om på valve train( fjeder), så plejer der stå, man skal bruge valve train kit også...

  • #8   15. feb 2011 K-FINN .: Jamen der står ikke noget om man skal bruge det..

    Der står bare de passer til en 3000GT non turbo og med turbo..

    Og at de giver 25 hk på sug motor..


  • #9   15. feb 2011 Det står der som en géneral ting om alle knaster typer:

    NOTE: 3SX recommends that aftermarket cams more aggressive than stock should only be used with supporting hardware modifications such as stronger valve springs and new lifters. Failure to properly support aggressive cam shafts can result in collapsed lifters, thrown rocker arms, and other damage to your heads and engine. 3SX is not responsible for damage to your motor from installation, mis-installation, use, or mis-use of custom cams and other head components.


Kommentér på:
Kan man bruge denne knast?

Annonce