{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
728 visninger | Oprettet:

hvad koster det her tun og hvor.? {{forumTopicSubject}}

Det er til en..
Opel Vectra 2000 16Vér år. 92.

En anden indsprøjtning, hvilken hvor kan jeg købe den? og pris..
skal have komplet skørtekit hvor?
skal have sænket den 60/60mm
Kn kit
støre udst hele veje igennem--
skarpe knaster
berebejdet topstykket.

hvad siger i hvor kan jeg får ogle af disse ting og en prist på nogle af tingen..
efter alle de her ting hvad har den sådan ca i HK så..?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvad koster det her tun og hvor.?
  • #1   5. jan 2006 brian: Hvis du ikke har noget fornuftigt at sige osv.

    Thomas: Mener mange bruger en Lexmaul indsugning, har set en del være til salg hér, både biler og selve top og indsugning til A'er. Prøv at søge på forum smiley


  • #2   5. jan 2006 Hey du, det er ikke en knallert det her...

    "En anden indsprøjtning"... Well... Du får ikke en skid af at skifte "indsprøjtningen" ud... Hvilke dele snakker vi om? Indsugningsmanifolden? Dyserne der forstøver benzinen? Motorstyringen?
    og vigtigst af alt, HVORFOR skal den skiftes? Hvad vil du opnå?

    Skarpe knaster og større udstødning... Du får noget af de skarpe knaster, men de skal sq passe til udstødningen... Du får ikke en skid af at putte en 3" udstødning på, andet end minus trækkraft indtil 6k RPM... Skarpere knaster gør det blot værre...

    Drop det. Find en der kan lave det for dig for du ved tydeligvis ikke noget om sagen. Du vil have os til at fortælle dig hvordan? Du kan købe en Haynes bog om tun kan du, ellers følg med på de dertil indrettede websites som eks. powerpage.dk i et års tid eller mere, så kan det være du har lært lidt.


  • #3   5. jan 2006 Nå, jeg må åbenbart ikke skrive p o w e r p a g e . d k

  • #4   5. jan 2006 Så lad være..

  • #5   5. jan 2006 Hej. Der findes en rigtig god hjemmeside kaldet www.opelpower.dk hvor de ved alt om opel. Her kan de garanteret hjælpe dig. Og tag dig ikke af Yonzie for ved nok kun noget om peugeot.

    Indsprøjtningen er nemlig altid der hvor opel drosler deres biler ned. Det har de gjort siden de begyndte med sprøjt for 30 år siden.

    Der findes lexmaul og Dbilas der laver nye indsprøjtninger til Opel. De giver mellem 5 og 10hk sådan uden videre men skal du rigtig have hk ud af dem skal du invistere i en chipning og et sæt knaster.

    Udstødningsmæssigt skal du ikke over en komplet 2" udstødning. Det mister du hk på.

    Pris. Tja . Chip, knaster, sprøjt og montering kan hurtigt løbe op i en 20-25.000.- dkkr. Men igen. Prøv at check opelpower ud de ved hvor du skal henvende dig.

    Mht hk vil jeg ikke mene at ca 50 hk i alt skulle være uden for rækkevidde.


Kommentér på:
hvad koster det her tun og hvor.?

Annonce