{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
727 visninger | Oprettet:

benzinpumpe til 2860r {{forumTopicSubject}}

Kan man bruge den originale benzinpumpe hvis man monterer en garrett 2860r turbo? Har indkøbt : turbo, katalysator, forrør, udstødning, 440ml dyser, og nogle af olie/vandslangerne. Havde overvejet at entech skulle montere og køre den ind, er der nogle der ved om han vil montere dele man selv kommer med?? Eller hvad med JVK??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  benzinpumpe til 2860r
  • #1   16. mar 2011 ville nok smide en 255l på for at være sikker..

  • #2   17. mar 2011 hvorfor monterer du ikke bare selv ? og sparer op til 6000 kr det er jo afmonterer og omvendt rækkefølge igen og så afsted på autotrailer og få bilen kørt ind


  • #3   17. mar 2011 Er ikke helt sikker på at jeg kan finde ud af sætte en 255l på, det er en af grundene til at jeg ville have en prof til det.

    Der skal lave lidt om på vand og olieslanger til turboen bla. og benzinpumpen er nogle af de ting jeg ikk er helt sikker på jeg kan selv, det med turbo, manifold, intercooler har jeg rimelig check på


  • #4   17. mar 2011 Overvej en APR pumpe. Den monteres i tanken som erstatning for den originale og den kan følge med op til 360 HK

    Er du fra København kender jeg en dygtig mekaniker der kan montere og køre den ind for dig. Det er Martin Jensen der samarbejder med landberg. Han har rodet med tunede biler i mange år og har styr på hvad han laver


  • #5   17. mar 2011 Så lige at din er en Quatro og så tror jeg forresten ikke at den APR pumpe passer

Kommentér på:
benzinpumpe til 2860r

Annonce