{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hurtigt bil.
  • #1   2. apr 2011 Uden at du siger noget om det, så er det sikkert en 1.8 monopoint, og dem kan det simpelthen ikke gå at tune, det bliver alt for dyrt, sammenlignet med at smide en anden kværn i, og begge dele er alligevel ulovligt.

• #3   2. apr 2011 Sælg den og find noget med tryk, Hvis det skal være med sug, så ville jeg finde en lille læt Pug eller Honda...
    Det er faktisk de eneste suge biler jeg har set der kan flytte sig...... og du kan få en masse tunings stumper til dem....
    Men prøv også at tænke HK/Kg glem alt om Nm.

• #4   2. apr 2011 der er da også mogen bmwer der kan flytte sig og der er da også sug.. men ja find en anden bil det er nok det biligeste..

• #5   2. apr 2011 kasper N
    Jeg beklager.... Jeg tænkte kun på små forhjuls trækker....
    En RWD er jo kendt for at kunne lave en hurtig start..... Men tror bare at du skal lidt højre op i pris..

• #6   2. apr 2011 ja det er rigtig nok.. ville nok også vælge en lile pug eller en citroen hvis den ikke skal være for dyr og med en 1,6 git eller vts de går fint der ud af.. hvade en 106 rally med en 1,6 gti motor i den og så var der gjordt lidt ed den så den gik fra 0-100 på lige over 8 sek og det var ikke alt for voldsomme gear skift så hvis det var mig der skulle have en lille hurtig bil havde jeg valgt en 106 rally eller gti eller en saxo vtr eller vts.

• #7   2. apr 2011 Kasper: Hvis du tænker på en Saxo tænker du vel på 1,6 16V ik, VTS og VTR er kun udstyrsmodeller og har ikke noget med motoren at gøre i DK.

• #8   2. apr 2011 Prøv at monter nogle lavprofil på nogle 13" så den bliver lav gearet, det vil du mærke

Kommentér på:
hurtigt bil.

Annonce