{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift lås på hoveddør 1.000 kr.
  • Montering af bordplade i køkken 1.300 kr.
  • Skifte blæser i ovn 900 kr.
  • Samling af tre IKEA-skabe 1.500 kr.
  • Bil rengøring 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bedste Octan booster ?
  • #1   6. apr 2011 hvorfor vpower? kan du mærke en forskel fra 95 Blyfri til Vpower?

• #2   6. apr 2011 Du får ikke noget ud af at køre på VP-Power på en NA motor, andet end en renere motor.

På en bil som min er der mærkbart forskel! Desuden er det ekstra sundt for en TFSI motor at køre på V-Power da ventilerne ofte soder til. Men du vil nok aldrig mærke forskellen.

• #3   6. apr 2011 Køre i en 2.3 Kompressor

• #4   6. apr 2011 ja okay, kan godt forstå du vil den det bedste så .. havde jeg ikke lige set.

• #5   6. apr 2011 Hold nu. Kør hvad fabrikanten anbefaler. Det givet ikke 0,001 ekstra heste køre med. Heller ikke på en tunet bil. Højere oktan gør kun at du ikke får tændingsbanken hvis bilen køre med høj komprision. Har intet med effekt forøgelse at gøre

• #6   6. apr 2011 ville ik rode med det medmindre du ska køre konkurence 201/402. Det skulle være for at hive tændingen tilbage? lyder farligt... og husker man at blande i hver gang? puha....

bare hold dig til 99 som din maskine er kørt ind til.

til skeptikerene :

tun jeres bil godt og grundigt, få den kørt ind til 99 oktan, kør den tom, hæld 92 på og fyr den helt vildt af. BUM! farvel motor!

• #7   6. apr 2011 Høj oktan benzin som V-power mikset med oktanboost, giver knagme da ekstra effekt især på en tunet bil og endnu mere især på en trykladet motor.
    Det viser vores rullefelt lige med det samme, når vi justerer vores rallybil.
    Og på min gamle Volvo 240 med Webere, var der over 5 hk forskel på alm. 95 oktan og V-power alene uden oktanboost.

• #8   6. apr 2011 Gu gør det en forskel. Jeg er i hvert fald ikke i tvivl.

• #9   6. apr 2011 julian P : det har alt at sige når man snakker tryk. hvor hiver man mest ? på tændingen...

• #10   6. apr 2011 Som Christian skriver ! Ja det gir "en smule" effekt.
    Men det er altså i kraft af at man (I nogle tilfælde)kan stille tændengen lidt højere unden at få tændingsbanken. Og dermed større cylindertryk og effekt.
    Men så har man jo lisom gjort motoren (afhængig) Medmindre man justerer tændingen tilbage.

Et godt råd herfra!!..Bare en lille fejl her koster bare stempler..

• #11   6. apr 2011 For at svare på mandens spørgsmål, så har jeg god erfaring med Silkolene´s octane Booster produkter. De laver, eller har lavet to slags, en til road, og en til racing. Hvilken der giver med gir vel nok sig selv.

Og til skeptikerne.. jo der var en forskel i hk før og efter, det blev så sandelig målt.

Bilerne var.. Peugeot 106 Ralley Magnum, Peugeot 205 MI16 og Fiat Punto GT. Alle modificeret, tunet og spændende at køre i.

• #12   6. apr 2011 Lasse O : det passer ikke at NA biler ikke kan have fordele af at køre med VPower.

F.eks. har ALLE FSI motore bedre af at køre på højoktan benzin. Ikke kun TFSI motore.

Kommentér på:
Bedste Octan booster ?

Annonce