437 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 18 Svar

Mazda Mx-3 hjælp... Mazda Mx-3 hjælp...

Hey.. er en knægt på 17 år som skal til at tage kørekort om ca 10-11 måneder ... men jeg kunne godt tænke mig at købe bilen først og gå og lave den fed indtil jeg får kørekort...

Jeg har så forelsket mig i sådan en Mazda Mx-3 med hensyn til styling har jeg helt besluttet mig....
Men hva med tuning kan den overhoved blive bare en lille smugle hurtig.. den jeg har kigget på har kun 90 hk std og det er jo ikke ligefrem skideskægt altså.. min nuværende scooter har et større vægt/hk forhold...

Hvordan kan jeg tune den nemmest....

Tak på forhånd

Slå lyden til
00:00
/
00:23
LIVE

NOW PLAYING

NOW PLAYING

PEUGEOT E-5008 - DET KAN GØRES BEDRE!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NY SUZUKI EVITARA - SÅDAN KØRER DEN!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NOW PLAYING

VW ID.7 TOURER GTX - FEDESTE VW PÅ MARKEDET!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

DENZA Z9 GT - KINESISK OVERKLASSE!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

ZEEKR 7X - DE FØRSTE INDTRYK!

NOW PLAYING

SKODA ELROQ - ET UDMÆRKET VALG!

NOW PLAYING

RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!

NOW PLAYING

TOYOTA LANCERER SEKS NYE ELBILER!

NOW PLAYING

VW ID.4 GTX - OVERRASKER!

NOW PLAYING

TIL WAGRAIN OG HJEM I HALLES MINIBUS!

NOW PLAYING

MIN BMW E30 FÅR NY CHANCE

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BYD TANG ER IKKE HELT FÆRDIGBAGT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

STATUS PÅ MIN BMW E30!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

TOPFART I VW ID.3 GTX!

NOW PLAYING

ALFA ROMEO JUNIOR - NOGET ER GALT!

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mazda Mx-3 hjælp...
  • #1   12. jan 2006 bare fyr den af med noget tuning.. den skal da mindst ha en 200 heste sårn en.. (og GL med forsikringen)

• #2   12. jan 2006 Hva tænker du på ang. tuning.. er det bare 10-20 hk du vil ha.. ?? Så kan de findes med en anden knast og udstødning.. ellers er den nemmeste og billigste tunning er nok, at montere kompressor.. så kommer den op omkring de 140¨hk ca... se ham her evt. Han har kompressor på sin 1,6ér http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=4371

• #3   12. jan 2006 DoolEys S: Ja en 200 hk ville jeg også selv være meget meget tilfreds med har prøvet en BMW et eller andet med 175 og det var sgu meget sjovt...

Rikke F: Jo men alle mine venner er i 20-21 års alderen og har fede/hurtige biler og jeg elsker at køre stærkt men selvfølge på en ansvarlig måde

Peter H: Lidt mere end 10-20 stks.. jeg vil gerne over 150 helst...

Papa: Forskring er ikke mit store problem min farmor har både min fars og min søsters forsikring hun er 71 år og har haft kørekort i næsten 50 år og elitebillist i 9... så jeg skal kun betale 9500 årligt med kasko...

• #4   12. jan 2006 Du er en modig mand, at du tør forsikre i din farmors navn.. tænk på, hvis du køre en ned f.eks, så går der ikk lang tid før du for regning for alt hva du skulle ha betalt i forsikring "differencen" og værste fald er det DIG og IKKE din forsikring der skal for erstatning.. Kender op til flere der er blevet busted i forsikringssvindel... !!!

• #5   12. jan 2006 med de regler forsikrings selvskaberne køre idag, er det nærmest tåbeligt/uansvarligt ikke at forsikre i eget navn. men hvis du er lige glad med det peter fx skriver, så bare lad din farmor forsikre. køb dig en mx og forsikre den selv hvis du har råd, og gejl den hvis du har flere penge. bare husk du ikke må tune den mere en 30 % 27 hk i dit tilfælge.. 117 ialt..

• #6   12. jan 2006 men helt sikker det er en lækker bil smiley

• #7   12. jan 2006 Papa: Jeg har altid haft den holdning at når mand køre i sådan en lille by som jeg bor i (frederikssund) så gider jeg ikke kører ræs eller vildt eller spiller smart for den sags skyld... der ligger 400 landeveje rundt omkring mand kan leje på og vi har også voret egen lille mini "stripen" hvor vi kan køre en quarter mile...

Peter H: hvis jeg kommer til at køre en ned vil det være hans/hendes mit pt køretøj har 13hk og vejer 35 kg og letter op på baghjul ved 80... jeg har aldrig aldrig rundet over 30 km/t nede i byen, aldrig... og det er ikke forsikringsvindel at have en bil stående i sin farmors navn...

• #8   12. jan 2006 DoolEys S: Det er bare en sommer bil... og altså skal jeg forsikre den i eget navn skal jeg slippe 28000 med kasko og 18000 bare for ansvar.. det er mere end hva jeg skal give bare for bilen.....

• #9   12. jan 2006 Jeg har trodsalt kun i lærer som autolaker og får 5000 udbatalt om måneden.... nu har jeg godt nok sparet op til bil i noget tid...

• #10   12. jan 2006 Hvis du skal have den i dit eget navn kommer den til at koste 28000 i forsikring med ansvar og kasko. Men held og lykke det er sq en dejlig bil

• #11   12. jan 2006 ¨Det ER forsikringssvindel at have den i en andens navn, MEDMINDRE det er aftalt mellem ejer/bruger vs forsikringen...

• #12   12. jan 2006 KØB EN V6....

Den har lidt flere HK og selvfølgelig lyden fra en 6-cyl...

• #13   12. jan 2006 marc jo det er det faktisk både for din far og din søster da din farmor kun er 1 person og hun har forsikret hva 3-4 biler det er faktisk ulovligt da hun kun er 1 person

• #14   12. jan 2006 nu spørger jeg så lige hva køre du på lige nu som vejer 35 kg??

• #15   12. jan 2006 Der er vist ikke tvivl om det er forsikringssvindel hvis du vil gøre det på den måde... og ikke stå som bruger af bilen!!! Og det er sgu ikke for smart

• #16   12. jan 2006 lige meget om han står som bruger så må man ikke når hun kun er 1 person, og har 3-4 biler forsikret

• #17   12. jan 2006 Hun må da gerne have flere biler i sit navn. Altså stå som ejer

• #18   12. jan 2006 jahh men der må bare ikke være flere brugere

Kommentér på:
Mazda Mx-3 hjælp...

Annonce