{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  knast fra en turbo motor i en suge
  • #1   25. apr 2011 Kommer da an på om der er forskel..

  • #2   25. apr 2011 Nogen gange er suge knast bedre end turbo knasten

  • #3   25. apr 2011 Normalt er turboknasten mildere end i en sugemotor.

  • #4   25. apr 2011 Jeg vil også tro at du lige skal søge noget info. om de 2 knaster du ønsker at bytte om....
    En suge motor vil ofte standart have lidt mindre overlap end en suge motor, og de et for at undgå "blowby" hvor gas kommer ind af en ventil og blæser direkte ud af den anden ventil...

    Jeg køre selv med en 1.6l GTI indsugnings knast i min 1.8l turbomotor...
    Det giver mellem 10 og 15 Hk fra 3500-7500 Rpm.
    De 2 knaster hedder 240/7.8 og 248/8.5


  • #6   25. apr 2011 Morten D
    Det er ikke rigtigt det du skriver....
    Hvis du har 1 bar i plenum har du minst 1.1 bar i udstødnings manifolden.....

    Suge motore har ofte større overlap en turbomotore...
    Langt de fleste standart turboer ligger mellem 0-15 grader i overlap..
    En suge GTI ligger sikkert oppe over 15 grader...

    Jeg skal lige ud og se på noget styring til en Audi 2.2 men senner vil jeg gerne finde nogle eksempler.... Det kan jo være du har ret smiley


  • #8   25. apr 2011 har en skarp knast fra en 1,6 RS turbo til at ligge, men er ved at tune en xr3i med højre kompresion, banan, højre benzin tryk og evt en knast med ved bare ikke om knasten er brug bar det er en kent 34 knast

Kommentér på:
knast fra en turbo motor i en suge

Annonce