{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.211 visninger | Oprettet:

HJÆLP ang. drift. {{forumTopicSubject}}

hej bg .

Jeg har overvejet kraftigt at begynde, men kan ikke helt få startet med hvilken bil jeg skal købe.
har kigget på nissan skyline og toyota supra. men de er sku for dyre. så er der nogen der evt kan hjælpe mig med valg af andre baghjuls trukne biler til lidt billigere penge, men som samtidig sparker af? evt. import biler..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP ang. drift.
  • #1   1. maj 2011 s13 ae86

• #2   1. maj 2011 s13 s14 s15

• #3   1. maj 2011 Start med en strippet sierra eller E30 så du ikke bliver ked af at lortet går i smadder. Så kan du altid købe noget vildere når du har fået følingen med drift...

• #4   1. maj 2011 en s13 ville nok være et godt start punkt

• #5   1. maj 2011 hvis du interesserer dig for drift, så kan du vel bare se hvad alle andre kører i, så er det jo et godt bud på hvad der er egnet.
    specielt de forskellige silviaer kan du jo få alt til undervogn så du kan sætte den op til drift. det er ikke sikkert at du kan få ligeså meget til sierra fx.
    Og begynder drift i en ae86 er måske også at skyder over mål, for du kommer til at krølle den, og så er det en hovedpine med en gammel bil, for det er ikke muligt at finde nye karosseri dele til dem. så er det smart at have en nyere bil som man stadig kan få stumper til.

• #6   1. maj 2011 syntes også du skal starte med lidt billiger bil, for at få fölsen af det, synd at smadre de to andre, så find noget billigt at träne med...

• #7   1. maj 2011 der findes vel et hav af bmw e30'er med M50 motor i tyskland, hiv sådan en hjem og så ellers kom igang.

• #8   1. maj 2011 du kan købe min smiley

• #9   2. maj 2011 Ja find en gammel e30er.
    Sierraen skal du lege Ole Opfinder med for at få styr på undervognen som SUCKS på en std. Sierra..
    Men er du fiks på fingrene kan du få alt med baghjulstræk til at drifte.
    Eksempelvis kender jeg et par stykker der drifter gammel Volvo også.
    Er det baghjulstrukket gælder det sådan set bare om at få undervognen stivet lidt (ikke totalt) af og spærret bagtøj med et svejseværk og så evt. et sæt sæder og Hseler og en hydraulisk håndbremse når du kører en std. bil med under de 200hk.
    Min Sierra blir jeg nødt til at tæske og holde til ilden for at ku holde den hele vejen gennem et sving i eks. 2. gear for den ik taber omdrejninger med de 150hk den har.
    Går bare og venter på den sprænger i luften så jeg har en undskyldning for at smide en V8er eller noget trykladet Japaner i smiley

• #10   2. maj 2011 bmw er ikke et dårligt bud at starte på. Der findes masser af dele, motorer, res. biler rundt omkring hvis noget går i stykker og de er nemme at tune på eks. med trykladning så du kommer på ca. 250hk på en 325'er...

• #11   2. maj 2011 men du skal kunne skrue - eller kende nogen som virkelig gerne vil hjælpe for at køre drift. Efter min mening altså. For du vil smadre et eller andet på et tidspunkt. Enten bil, motor, gearkasse, bagtøj.. osv..

• #12   2. maj 2011 Hvis du lige kigger i marked er der en BMW driftbil til 10.000 - den er klar til at køre race og der er 3 sæt hjul med. Billigere kommer du ikke igang..

• #13   2. maj 2011 Husk også transport til og fra arrangementet, benzin, 1000-2000kr i tilmeldingsgebyr og ikke mindst dæk og at kunne skifte dem mellem hvert arrangement.

Kommentér på:
HJÆLP ang. drift.

Annonce