{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.968 visninger | Oprettet:

Rover V8 til Volvo gearkasse {{forumTopicSubject}}

Hjælp jeg er ved at købe en Rover V8 som jeg skal bruge til min Willys Jeep og den har monteret en Volvo gearkasse.
jeg har hørt at de passer direkte sammen ? er det rigtig eller er der nogle der hved hvordan det skal gøres.
ring eller skriv hvis i kan hjælpe 31131374
Hilsen Mikael

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rover V8 til Volvo gearkasse
  • #1   11. maj 2011 hej jeg kender en der ligger inde med en rover aut. gearkasse som sikkert meget gerne vil bytte med volvo gearkassen smiley

• #2   11. maj 2011 Hej Frederik
    jammen det er da fint nok smiley men hvad skal jeg skrue min rover motor fast på smiley den er jo lavet klar på den anden side så den passer i min jeep. jeg vil hellere købe en Rover motor smiley

• #3   11. maj 2011 tror ikke jeg forstår dig smiley jeg har forstået sådan at du er ved at købe en rover v8 motor med en volvo gearkasse på ? men du er i tvivl om det passer lige over i din jeep ?,
    Så tænkte jeg bare hvis du fandt ud af at volvp gearkassen ikke passer lige over i, men at en rover gjorde, tror jeg gerne han vil bytte gearkasse :)?

• #4   11. maj 2011 Ok smiley der er pt en Ford V6 motor med en Volvo earkasse monteret i bilen smiley og øvelsen går på: ud med ford motor og i med en Rover V8 på den existerende Volvo gearkasse smiley beklager hvis jeg ar udtrygt mig utydeligt

Kommentér på:
Rover V8 til Volvo gearkasse

Annonce