{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
823 visninger | Oprettet:

skrue i pumpen {{forumTopicSubject}}

Heysa smiley

Har en Golf 2 GTD hvor jeg har prøvet og skrue den en my i pumpen.. så valgte at tage en halv omgang, men allerede der gik den sindsyg højt i tomgang.. så jeg skruede den ned i tomgang, men stadig står den på 2500 omdrejninger smiley er det normalt eller hva kan man gøre ? skruen kan ikke komme længere ud?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  skrue i pumpen
  • #1   15. maj 2011 skru den tilbage hvor den stod inden du begyndte at pille ved det...

• #2   15. maj 2011 hvis du har ramt på noget stel imens du har skruet så har du smadret pumpen a du ved det smiley

• #3   15. maj 2011 pumpen fejler intet.. men den vil jo kører op i tomgang når du skruer den.. så er det bare hvordan man får den til at falde yderligere når tomgangs skruen er skruet helt ud

• #4   15. maj 2011 det er nemt nok hvis du tænker dig om smiley inde i bilen sidder der et lilel håndtag på venstre side under rettet.. prøv at hiv det ud og se om det ændre noget, ellers skub det ind igen.. det er ikke en choker, men en "koldstarter".. den stiller indsprøjtningstidpunktet.. der sidder så et kabel bag på pumpen(mellem motor og pumpe) og så sidder der to lodrette skruer.. den skrue længst til venstre, prøv at skrue den ned på den skrue, så skulle den gerne gå rimelig i tomgang på et tidspunkt.. hvis ikke den vil det, ja så har du lavet noget helt galt.. de kan ikke gå i stykker ved at pille ved det, så længe det kan stilles tilbage til hvor den stod smiley

• #5   15. maj 2011 the m - det passer ikke... den har jeg ramt en del gange, der er sku aldrig sket noget.. måske jeg bare er heldig.. Men hvis stellen til pumpen ryger, så kan den slet ikke starte overhovedet...

Kommentér på:
skrue i pumpen

Annonce