{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.369 visninger | Oprettet:

mere tryk på turboen {{forumTopicSubject}}

Hej tænkte om der var nogen her der kunne fortælle mig hvordan jeg får mere tryk ud af min turbo? Jeg har sådan en peugeot 406 st.car 2,0sv turbo den er blevet chippet, og har på den rette side af 200 hk, den køre okay, lige tilkørt har kørt 145000km. den trækker også jevnt godt, men kan ikke helt tage min bror`s nissan sx200....så gode råd kom glad...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mere tryk på turboen
  • #1   21. maj 2011 så dør den lille pug sgu nok

• #3   21. maj 2011 det kræver en del og få flere hk på den motor der skal minimum anden motorstyring til da map sensoren er indbygget i den orginale og ikke er voldsom god også er toppakningen ikke vidre holdbar standart det er bare en pap pakning og ikke i stål

• #4   21. maj 2011 du kan sagtens lave 250-280 hk på standart motor og gearkasse, den største begrænsning ligger i udstødningsmanifolden. så næste opgave er at skifte den og turboen, så kan du komme op på omkring 230hk hvor dysser og benzinpumpe begynder at nå sit max, derudover er intercooleren dårligt konstrueret og giver et dårligt flow, så den er nok allerede en begrænsning.

• #5   22. maj 2011 Skal jeg så ud og investere i en større intercooler? Hvad med monteringen af intercooler, den sidder jo sammen med køler, aircon og oliekøler, skal den flyttes ned el ?????

Kommentér på:
mere tryk på turboen

Annonce