{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tuning af Honda CR-V 2,2 CDTI
  • #1   26. maj 2011 Du skal nok lige gøre op med dig selv hvor mange penge du vil smide i det...

Ellers kan Landberg hjælpe dig

• #2   26. maj 2011 regner med at smide 25-35000 kr efter turbo + div og indkøring

• #3   26. maj 2011 Inden du går i gang skal du vide at det er ikke bare lige og at den pris du regner med nok skal fordobles...

Du skal opgradere hele fuelsystemet med pumper slanger og dyser,
    du skal have forstærket gearkassen samt have ny kobling og svinghjul, derudover skal du bruge andre stempler og stænger.

Så turbo, manifold og intercooler er nok det mindste i denne process...

Ellers så kan du også nøjes med at chippe den, så får den omkring 180hk og kan holde til det, dog slider du selvfølgelig din kobling lidt hurtigere...

• #4   26. maj 2011 jeg ved godt hvordan man tuner en bil og hva der skal bruges... har bare kun rodet med benzinbiler og det er ikk nødvendigt med alle de ting du skriver som stempler, og kobling osv. ja diesel systemet skal opgraders men ellers kan du sagtens lave 200-220 hk på org indmad.og 35000 kan sagtens række... til det projekt som jeg skal igang med...

• #5   26. maj 2011 jaja, helt enig, jeg syntes måske bare ikke det helt kan gå at ofre så mange kr. for 10-20% flere hk...

Jeg har selv en FR-V med samme motor og den kører fantastisk efter den er blevet chippet...

Men med hensymntil tuning af dieselbiler er der ikke den store forskel i forhold til benzin så hvis du har prøvet det så spring da selv ud i det.

• #6   27. maj 2011 tror også at jeg selv montere det hele og så bare får den kørt ind af en prof...

min org turbo er stået af og en ny org koster 26.995 kr hos honda så pengene skal bruges uanset hvad, så kunne jo være sjovere at finde en anden større turbo

Kommentér på:
Tuning af Honda CR-V 2,2 CDTI

Annonce