{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
777 visninger | Oprettet:

Mellempotte eller ej? {{forumTopicSubject}}

Goddag. jeg har en Polo 1,4i 16V... Og så har jeg Banan på med KAT Replacement. Og nu skal jeg købe nu mellempotte fra Supersprint.

Men men men lige PT har jeg ingen mellempotte eller KAT, Kun Bagpotte. Så jeg gik ind på autoshoppen og kiggede på Supersprint. Der er to Mulighedder En Med mellempotte og en uden?

Men hvad skal jeg vælge? Jeg tænker på effekt/Lyd og hvad siger synsmanden egentlig til der ikk er mellempotte. Det med KAT´en ved jeg han ikk er vild med. Men hvad med mellempotte?

MVH Niels

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mellempotte eller ej?
  • #1   24. jan 2006 Det kommer jo an på hvor meget det larmer, jeg tror han er ligeglad med hvor mange potter der er.

• #2   24. jan 2006 den må larme så meget som den nu er godkendt til... larmer den mere kan synsmanden dumpe den... effekten tror jeg ikke du skal tænke på... du mister bundtræk

• #3   24. jan 2006 Hvad mister jeg bundtræk ved...? Med pot eller ved at fjerne den...

Er ikk så meget inde i det her...

Bruun

• #4   24. jan 2006 jeg har lige været til syn igår og har en orginal mellempotte mn har skiftet min bagpotte ud med en dan speed han målte hvor meget db den larmer med ved 3400 omdregninger min er en 1,6 8v den må ikke larme mere som 81 db min målte 94 og det var han ikke tilfreds med samt har jeg gevind undervogn på og har 50cm til underkanten af for lygten det var helere ikke tilfreds stillende i mine øjne er han er nar da resten af bilen ikke fejlede noget men der er ikke andet som at prøve at se hvad de siger til det

Kommentér på:
Mellempotte eller ej?

Annonce