{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opel astra hjælp!!!
  • #1   23. jul 2011 smid c20xe motor i... rigtig lækker motor med god lyd og lækker effektlevering.. smiley

  • #2   23. jul 2011 i med nogen knaster noget bananmanifold og evt noget lexmaul indsugning
    og få den chippet.

    men ja eller gør det som casper J skriver. i med en anden motor smiley


  • #3   23. jul 2011 prøv at start med følgende:

    * Belladd rensekur til indsugning, olie og benzin
    * køb en god og dyr castrol olie
    * forny ALLE filtre - luft, olie og benzin
    * Nye tændrør, tændkabler og resten af tændingssystemet
    * Kør på 95 eller bedre benzin
    * tjek at der ikke er en bremse der hænger
    * tjek dæktryk
    * Efterse tændingen
    * frisk vandpumpe

    Der er ingen skam i at køre med 75 heste, så længe der ikke er 40 af dem der sover fordi motoren er misvedligeholdt.... en vedligeholdt og ren motor er det bedste udgangspunkt...

    Når det så er gjort, kan du begynde at eksperimentere med sportsfilter, sportsudstødning og chip...


  • #4   23. jul 2011 Jeg vil helt klart gøre hvad "da squirrel" siger, men tænkte på om jeg oven i det kunne tilføje noget a "killer bee" og hvad ville det koste at få en banan manifold på? for det er vel ikke kun den der skal skiftes hvis man erstatter den smiley
    PS: nice at snakke med nogle der har styr på det smiley


  • #5   23. jul 2011 Du kan tage et multipoint indsprøjt fra en 2,0 til at erstatte dit monopoint indsprøjt. Det kan fås meget billigt og skulle give ok.

  • #6   23. jul 2011 Det lyder super... Hvor meget ville det sirka give ?? og hvad ville det ca. koste???


  • #7   23. jul 2011 Det ved jeg så ikke lige. Men prøv at forhøre dig inde på opelpower.dk eller prøv søge funktionen derinde, tror emnet har været oppe før derinde.

Kommentér på:
Opel astra hjælp!!!

Annonce